Menee hermot yhteen tuttuun
Yksi tuttuni vain jaksaa jauhaa minulle, että en ole kiinnostunut kuolinpesän asioista. Hän sanoo, että minulla pitäisi olla näyttö siitä, että yksi osakas ei käytä kuolinpesän varoja omaksi hyödykseen. Hän myös on sanonut, että kuolinpesän, joka on maatila, arvo laskee koko ajan. Alkaa jo mennä hermot tuohon. Ihmetyttää, miksi asia kiinnostaa häntä niin tavattomasti.
Kommentit (5)
Jaa, minua taas ärsyttää useamman sukulaisen pakkomielle siitä, että lapsi pitäisi opettaa potalle heti nyt. Vaipat vaan pois... en kyllä ole valmis elämään kusenkatkussa ja pesemään kakkoja matoista. Lapsi on hädintuskin kaksi. Alkaa mennä hermot.
Hoitamaton maatila kyllä rapistuu, joten toimisin pikimmiten. Paikanpäällä täytyy olla ihminen, joka korjaa heti kun huomaa jotain. Muuten luonto valtaa pellot ja metsän eläimet tai laho navetan.
Vierailija kirjoitti:
Hoitamaton maatila kyllä rapistuu, joten toimisin pikimmiten. Paikanpäällä täytyy olla ihminen, joka korjaa heti kun huomaa jotain. Muuten luonto valtaa pellot ja metsän eläimet tai laho navetan.
Pellot ovat vuokralla.
Sano sille tutulle että jos et lopeta niin ei tartte enää ottaa yhteyttä
Rakkaudesta se hevonenkin potkii..