Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni ihminen elää ihan väärin?

Vierailija
13.10.2017 |

- ei tilata päivälehteä kotiin
- ostetaan pahoja limsoja
- ei ymmärretä kulttuurin arvoa yhteiskunnalle
- ei syödä vihanneksia kuin nimeksi
- ollaan provosoivia ilman taustatietoja

Miksi ihmiset elävät ihan väärin? Itse osaan tehdä paljon parempia valintoja ja ne ovat aina perusteltuja. Säälittää muut ihmiset.

Maija

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.kauppalehti.fi/uutiset/tutkijat-kasvissyonti-tuhoaa-maapalloa…

Syöt siis kasviksia, mutta tuhoat samalla maapallomme.

Onnea vaan sille idiootille, joka korvaa lihan salaatilla. Liha ja salaatti eivät ole mitenkään sama asia enkä kyllä yhtään epäile, että vettä ym. kuluu paljon enemmän, jos yrittää elää salaatilla. Miltä tutkimus näyttää kun liha korvataan esimerkiksi pavuilla?

Vierailija
22/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetellyt, niin väärin elellään

- Mulle tulee seiska ja ostan iltiksen joka päivä

- ostan Lidlistä limsat eli hyviä ovat

- käyn leffassa monta kertaa vuodessa eli ymmärrän kulttuurin arvon yhteiskunnalle

- syön tosi usein perunoita koska ihminen tarvii vihannesta

- ollaan porvoosoivia - niin, emmäkään siitä paikasta tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.kauppalehti.fi/uutiset/tutkijat-kasvissyonti-tuhoaa-maapalloa…

Syöt siis kasviksia, mutta tuhoat samalla maapallomme.

Syy miksi en tilaa päivälehtiä on juuri tämä. Media vääristelee ja ihmiset uskovat kritiikittömästi.

Jos lukisit alkuperäisen tutkimuksen, näkisit, että suurimmat päästöt aiheuttaa:

1. Pakastetut äyriäiset

2. Pihviliha

Vierailija
24/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei tilata päivälehteä kotiin

- ostetaan pahoja limsoja

- ei ymmärretä kulttuurin arvoa yhteiskunnalle

- ei syödä vihanneksia kuin nimeksi

- ollaan provosoivia ilman taustatietoja

Miksi ihmiset elävät ihan väärin? Itse osaan tehdä paljon parempia valintoja ja ne ovat aina perusteltuja. Säälittää muut ihmiset.

Maija

-Ostan vain hyviä limsoja

-en tilaa lehtiä kotiin koska niiden laatu on materiaaliltaan ja hinta-laatu-suhteeltaan huono

-ymmärrän kulttuurin arvon yhteiskunnalle, mutta ymmärrän myös siitä supistamisen välttämättömien arvojen hyväksi (ruoka,asuminen)

-syön valikoidusti hyviä vihanneksia

-en jaksa provosoida vaan kerron oman totuuteni

Vierailija
25/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häipyikö ap just kun mä odottelin sitä listaa, jonka avulla voisin aloittaa täydellisen elämän. :(

Vierailija
26/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti on laajasti kiinnostunut asioista, ei niitä suomalaisia päivälehtiä kannata tilata. Netistä löytää (ihan ilmaiseksi useimmiten) ne alkuperäiset tutkimukset ja artikkelit, jonka jälkeen pitää myös selvittää mitä agendaa niillä mahdetaan ajaa..

On joka tapauksessa ihan oikein olla vuohi kaikkien lampaiden keskellä. Ikävä kyllä sillä vaan ei ole mitään tekemistä päivälehtien tai limsojen kanssa.

Vierailija
27/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan sille idiootille, joka korvaa lihan salaatilla. Liha ja salaatti eivät ole mitenkään sama asia enkä kyllä yhtään epäile, että vettä ym. kuluu paljon enemmän, jos yrittää elää salaatilla. Miltä tutkimus näyttää kun liha korvataan esimerkiksi pavuilla?

Et taida olla ihan penaalin terävin kynä? Naudanlihan tuotanto kuluttaa vettä enemmän kuin mikään muu asia maailmassa tällähetkellä. Samalla vapautuu järkyttäviä määriä voimakasta kasvihuonekaasua metaania.

Jos liha korvataan pavuilla niin tutkimus näyttää hyvältä.

Vierailija
28/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni ihminen on oman egonsa vanki?

"Virheen mahdollisuus ihmisyydelle sisällön suo. Me ollaan samaa tuhkaa, samaa kevyttä ilmaa. Joten rauha nyt, tää maailma on vihaan kyllästynyt."

Vierailija
29/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päivälehden kotiintilaaminen on normaalia? Lehdet/uutiset voi lukea netistäkin.

Kulttuurin arvosta olen samaa mieltä ja terveellisestä syömisestä, mutta lehtien tilaaminen ei kyllä kerro mistään mitään.

Sitä paitsi et sinäkään perustele mikä tekee sinun toimistasi normaaleita. Ja aivan varmasti teet asioita, jotka ovat muiden mielestä typeriä.

Päivälehden tilaaminen kertoo, että olet asioista kiinnostunut laajasti. Jos miettii, niin miten saa niin kattavan katsauksen eri asioista muuten kuin päivälehdestä? Ei mitenkään.

Jos joku toimeni on jonkin mielestä typerä, paljastaa hän näin todellisen luonteensa. En tee mielestäni mitään typerää koskaan. Siinä juuri piilee oikein ja väärin elävien ero.

Ap

Kattava katsaus päivälehdestä? Kertoo oikeastaan omasta kapeakatseisuudestasi, jos tämä on mielestäsi ainoa oikea kanava. Suosittelisin tutustumaan vaikkapa nettiin, kirjoihin ja muihin ihmisiin!

Vierailija
30/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisen eksyksissä joa kuvittelet että saat oikeaa tietoa päivälehdistä, etenkin ilman aivopesua. Paljastit juuri tällä tavalla oman tietämättömyytesi.

Vierailija
31/31 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut tahtovat olla kummajaisia, mikseivät he osaa olla normaaleja niin kuin minä?

Et perustele mitenkään, miksi sinä olisit normaali. Eli lankeat juuri näiden väärin elävien kategoriaan. Olen pahoillani.

Ap

Miksi et kirjoita hyvän ihmisen käsikirjaa? Manuaali tietenkin älypuhelinsovelluksena myös, niin kaikki valaistuvat! Jalankulkija katsoo etsii puhelimesta pitääkö autoilijaa moikata, ennen tien ylittämistä :) Vanhempi etsii hakusanalla kun lapsi kiukkuaa, ja koko maailma pysähtyy ja mykistyy kunnioituksesta. Puolisot kesken rakastelun katsovat onko sopivaa vai ei. Ostoslistat, vaatevalinnat, sisustus jne. vain yhden klikkausen päässä! Jumalauta, sä oot nero kun tiedät kaiken!