Mieheni taitaa olla seonnut lopullisesti
Ilmoitti tänään että ottaa loparit ja alkaa extreme duudsoniksi.On siis katsellut noita videoita jo pitkään ja ilmeisesti kuvannutkin jo youtubeen jotain.Hävettää....Voinko varata sille lääkärin joka tutkii onko kaikki ihan ok?
Kommentit (11)
Miehessäsi ei ole mitään vikaa. Hän haluaa vain ottaa elämästä ilot irti ja poistaa raskaat työt ja muut tuskalliset elementit siitä. Ei muuta kuin sossuun, jos rahaongelmia esiintyy.
Ja jos on mielenterveydellisiä ongelmia niin se on vain kirsikka siinä kakun päällä, sillä voi päästä työkyvyttömyyseläkkeelle.
Duudsonit on jo keksitty, miehen vois passittaa uusyrityskeskukseen hiomaan ideaansa.
Pisteet hänelle rohkeudesta. Hän teki sen mistä monet vain haaveilee.
Tee miehestäsi naisen näköinen, laita sille rintsikat ja huulipunaa jne. Sitten vähän sipulia ja itkemään siihen kameran eteen, että haluaa olla nainen ja miten koko yhteiskunta sortaa häntä.
Tulee varmasti viraali video joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä, josta saa kivat mainostulot. Niillä elelette sitten.
Nää itku-vlogit tuntuvat olevan hitti nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Tavattoman monet menee joka aamu sinne töihin uhoten, kuinka haluaisi ottaa lopputilin ja toteuttaa niitä unelmiaan.
Ap ei tietenkään voi laittaa linkkiä youtubeen koska netti katkesi tai jokin muu hassu syy.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei kukaan ole noin idiootti.
Laita linkki YouTube-kanavalle niin voidaan ehkä uskoa.
Ei mulla mitään linkkejä ole.Olen vain nähnyt kun kuvaavat ulkona kameralla jotain hölmöilyjään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei mulla mitään linkkejä ole.Olen vain nähnyt kun kuvaavat ulkona kameralla jotain hölmöilyjään.
Ap
Mistä tiedät että kuvaavat youtubeen? Oletko kysynyt mieheltä, mitä varten hän kuvaa? Minkälaisista hölmöilyistä puhutaan? Vähän enemmän informaatiota ois iha kiva. Päältäpäin kuulostaa niin provolta kuin vain voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Tavattoman monet menee joka aamu sinne töihin uhoten, kuinka haluaisi ottaa lopputilin ja toteuttaa niitä unelmiaan.
Onneksi on määräaikainen työ joka loppuu. Sitten voi nauttia elämästä nukkumalla kunnolla ja voi ottaa kaljaakin keskellä viikkoa jos siltä tuntuu.
0/5