Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka tykkää ihan vaan ns. "perinteisestä elämästä" ja ei kiitos näille kaikille hömpötyksille?

Vierailija
13.10.2017 |

Olen itse 22v nainen. Elän ihan normaalia elämää, luonnollinen ulkonäkö, liikungaa luonnossa (vihaan kuntosaleja) ihan täysin normaali ruokavalio ilman mitään ihmeellisiä ruokavalion uutuuksia ja hömpötyksiä.

Haaveilen ihan "tavallisesta" elämästä. Hyvä mies (löytyy jo) ja sitten joku kotoisa ihana kaunis koti, koira, pari lasta ja säännöllinen hyvä työ. Läheisten ihmisten seura, onnellisuus, luonto... Ja kyllä, pidän äitiyttä elämän hienoimpana asiana ja lasten saaminen (jos edes saan?) tulee olemaan elämäni hienoin ja upein asia jota ei voita mikään. En lähde yhtään mukaan tähän tämän päivän "lapset on prseestä" touhuun.

Muita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle on ap diagnoosi. Neofobia.

Toisilla taas on neofilia.

Vierailija
22/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää etukäteen, millaisia lapsia saa. Entä jos lapsesi onkin vaikeasti vammainen ja tarvitsee koko ajan apua? Siinä on vanhempien jaksaminen koetuksella. Hesarissa oli juuri tällä viikolla juttu perheestä, jonka lapsella on useita sairauksia ja sitä myöten useita hoitokontakteja. Perheen äiti on omaishoitaja. Ei ole helppoa - tsemppiä tälle perheelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorena on helppo mennä massan mukana ja suunnitella elämäänsä sen mukaan, mikä tuntuu tutulta ja turvalliselta ja millä ei erotu joukosta. Voi olla, että ap löytääkin oman äänensä ja elämä onkin vaikka jo viiden vuoden päästä täysin toisenlaista, kuin kuvitteli. Omista suunnitelmista huolimatta elämällä saattaa olla tarjolla ihan jotain muuta. Se toisaalta juuri on elämässä hienoa, sen yllättävyys!

Vierailija
24/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans 22v ja mun unelmien täyttymys olisi just tollanen tasanen, turvallinen ja onnellinen "tavallinen" perhe-elämä. Ainakin mun kaveripiirissä sitä kyllä tunnutaan pitävän mitä hirveimpänä kohtalona :D

Vierailija
25/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kaikki ihmiset jotka eivät ole samanlaisia kuin MINÄ ja halua elämältään juuri samoja asioita kuin MINÄ ovat vääränlaisia, outoja, poikkeavia, erikoisuuden tavoittelijoita ja hömpöttelijöitä , jotka eivät keskity elämässään oikeisiin hyväksyttäviin asioihin. Vuosi 2017 - hurraa suvaitsevaisuus.

Vierailija
26/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon niinku tosi erikoinen kun haluun tehä kaiken just niinku kaikki muutkin!

Vierailija
27/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas ihan parhaita ruokavaliohömpötyksiä ovat luomu- ja lähiruoka. Back to 60's :)

- N56 -

P.S. Olen hurahtanut myös 70-luvun retroon

Vierailija
28/28 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22-vuotiaaksi ihmiseksi sulla on kyllä harvinaisen vastenmielinen tyyli leimata toisten ihmisten elämänvalinnat "hömpötykseksi". Jos kaltaisesi penikka tulisi tuollaista ylimielistä soopaa minulle suoltamaan, miettisin, että onko se joku uskonnollinen maanikko vai muuten vain ääliö. Suosittelisin ehdottomasti opettelemaan suvaitsevaisuutta, hyväksyntää ja avarakatseisuutta myös erilaisia elämäntyylejä kohtaan. 

Sitä samaa sinnepäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi