Voiko laittaa jo pitkävartiset saappaat jalkaan?
Pohdin, onko vielä liian aikaista. Käytättekö te jo?
Kommentit (13)
Täältäkö siihen lupa pitäisi vielä saada ?
Hanki nyt allajaisiksi itsevarmuutta.
Kenen lupaa tarvitset siihen, mitä puet päälle? Vai onko se vaan "noloo", jos sinulla on saappaat ja muilla tennarit?
Voithan sinä laittaa. Kuinka pitkä aika on siihen, että lähdet töihin? Toki jos istut likaiset saappaat jalassa sohvalla, sotket vain. Ehkä laittaisin saappaat vasta juuri ennen lähtöä eteisessä jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennan vielä, että ihan töihin.
Tarkenna vielä että mihin töihin. Alkajaisiksi vaikka että pääsääntöisesti sisä-, vaiko ulkotöihinkö ?
Kyl mulla on ainaki välikauden saapikkaat joita voisin sopivan tilaisuuden tullen käyttää.
On täällä niin hienoa porukkaa 👏🏼 kiitos avusta ilkeilijät! Hyvää perjantaita vain teillekin.
Venäjällä naiset käyttää pitkävartisia nahkasaappaita ja minihameita kesät talvet,
Tullin naisilla kuuluu ihan virkapukuun.
Tulin hiljakkoin Budapestistä. Itse kuljin siellä avosandaaleissa ja hihattomassa paidassa kun lämmintä oli lähes parikymmentä astetta.
Osa porukkaa (paikallista) kulki kevyttoppatakeissa, joissa oli karvakaulus ja talvisaapikkaissa. Mitä väliä?
Kyllä voi laittaa. Olen jo saappaita nähnyt naisilla tänä syksynä 😊
Voi varmaan, mut itsellä ne olis vielä liian kuumat, jalat hikoilee muutenkin :/
Vierailija kirjoitti:
On täällä niin hienoa porukkaa 👏🏼 kiitos avusta ilkeilijät! Hyvää perjantaita vain teillekin.
Ok, anteeksi.
Saat pukea saappaat, mutta talvitakin saat ottaa käyttöön vasta joulukuun 5. päivä.
Kesämekon ensimmäinen suositeltu käyttöpäivä on 25.6 klo. 15.00 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, anteeksi.
Saat pukea saappaat, mutta talvitakin saat ottaa käyttöön vasta joulukuun 5. päivä.
Kesämekon ensimmäinen suositeltu käyttöpäivä on 25.6 klo. 15.00 alkaen.
Luulet varmaan olevasi hauska
Ja tarkennan vielä, että ihan töihin.