Lue keskustelun säännöt.
Nainen, miksi olet sinkku?
Kommentit (43)
En saa häntä, kenet haluan ja ketä palavasti rakastan. Reilua kaikkia kohtaan olla aloittamatta ja yrittämättä mitään ennen kuin mieleni ja sieluni on vapaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
32v avioliittoa mistä vähintään 12v liikaa.Piikana,halveksittuna ja pelkkänä masturbointialustana.Kiitos riitti kun vihdoin eroon pääsin.Elämä on ihanaa juurikin näin!
Olenkohan itse kirjoittanut tuon 2017? Joka tapauksessa aivan kuin minun elämästäni!!
Hieman vanha ketju mutta olkoot.
Päätin 6v sitten 4 vuoden onnettoman suhteen (oltiin kihloissa ja lapsikin tuli) ja sen jälkeen on jotain hetken säätöjä ollut. Oli tuossa yksi hieman vakavampikin on/off suhde jota kesti ehkäpä noin 2 vuotta. Olen alkanut epäillä ettei minusta ole vakavaan parisuhteeseen, siis sellaiseen että asutaan yhdessä ja tehdään kaikki yhdessä. On tässä tullut tavattua miehiä deittisovelluksien kautta mutta kukaan ei ole säväyttänyt/kiinnostanut tai sitten mies ollutkin aivan jotain muuta kun mitä oli kuvitellut. Olen urheilullinen ja ihan perus nätti 30v nainen. Monet miehet tulleet in real life osoittamaan kiinnostustaan mutta he eivät ole herättäneet mitään kiinnostusta minussa. Ehkä jossain saattaa olla juuri minulle sopiva mies, mutta väkisin en suhteeseen hyppää kenen tahansa kanssa. En tietenkää vaadi liikoja (se on typerää koska en minäkään ihmeellinen ole), mutta en minä mitään junttia sohvaperunaakaan ottaisi joka viettää kaiken aikansa tietokoneella tekemättä mitään. Joku raja kuitenkin. Mielummin yksin kun paskassa suhteessa saamattoman vätyksen kanssa. Tämä sinkku aika ollut kuitenkin hyvin antoisaa, olen oppinut itsestäni paljon ja olen kasvanut ihmisenä ja voimaantunut.