RAKKAUSENNUSTAJA tekee nopean ennustuksen ensimmäiselle!
Kerro itsestäsi jamiehestäsi jotain niin minä kerron tulevaisuutenne!
terv. sibylla
Kommentit (8)
ei lapsia.
Kerrotko jo näiden perusteella?
epävarmalta tuntuu. pelottaa hieman.
vastaa jos haluat
Minä olen kotona lasten kanssa. Olen aikeissa mennä töihin osa-aikaisesti. Haluaisin lisää lapsia myöhemmin, niin mieskin. Joskus mietin, että mitenköhän tämä suhde kestää. Meillä on omat ongelmamme. Mitäs vielä? Vihreäsilmäinen olen, niin mieskin. Muuta?
t. 2
aika paskoista aineksista pitää lähteä ennustelemaan, mutta sama kai tuo.
Tulevaisuus näyttääpi, että muutama käsirysy kaljoitellessa on tiedossa. Sinä flirttailet miehen veljen tai muun sukulaisen kanssa, joka on hieman ylipainoinen. Yrität sillä pönkittää itsetuntoasi. Tästä miehesi kimpaantuu,ja tiedossa on tappelu, johon pitää kutsua myös jeparit.
Olet kyllä ihan hehkeä nainen, tosin selluliitin määrä on suoraan verrannollinen avioliiton onneen.
Miehesi on oikea mammanpoika pinnan alla, ja pitä tisseistäsi siksi, että hän voi välillä kuvitella olevansa äitinsä syleilyssä. Hän ei koskaan tule pettämään sinua ainakaan laihempien naisten kanssa, sillä liha kiihottaa häntä. Hän on hyvä ja veitikkamainen isä lapsilleen, tosin työpaikkaflirttailua pitäisi vähentää, sillä duunissa on tälläkin hetkellä kaksi naista, jotka kuvittelevat, että miehesi haluaa naida naksauttaa heitä kopiokoneen päällä.
Miehesi kaljamaha suurenee sueraavien kahdenkymmenen vuoden aikana, mutta alkaa sitten painua kasaan. Synnytät vielä yhden tyttölapsen, joka perii isänsä nenän. Tosin anoppisi epäilee ettei lapsi ole miehesilapsi ollenkaan.
Siis suuremmitta puheitta edessä on vielä pitkä yhteiselo joskaan ette nujakoilta välty. Tästä pitää huolen sinun narttumaisuutesi ja miehesi flirttailevuus.
Ole hyvä, terveisin Sibylla!
Arvasinkin, että sama tyyppi täällä taas yrittää repiä huumoria asiasta, joka voi jollekin olla totta. Onneksi mä olin se, joka ehti ekaksi, ei joutunu kukaan pettymään. Eikä osunu yhtään muhun eikä mieheenkään tuo kuvaus. Sibylla hyvä, sinun pitänee vielä harjoitella.
2
Mietin eroamista pettämisen takia mutta en osaa tai uskalla tehdä ratkaisua.