Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
421/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini leikkasi ruskeista kumisaappaistaan varret ja vähän enemmänkin enemmänkin. Niistä tuli kumiballerinat. Ne oli kyllä kätevät

Vierailija
422/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, tämä jatkuu vielä :D.

Ensi viikolla onkin syyslomia jo kouluista. Veljen lapset tulevat käymään. Mennään Forumin alakertaan syömään pihvit ja ranskalaiset. Se on heille kohokohta. Manhattan. Kotipaikkakunnalla ei ole muuta kuin Hese. Kivaa kun sukulaislapset tykkää edelleen käydä kylässä.

Mä olen se "cool " Helsingin täti, joka vie syömään pihviä ja ranskalaisia ja soittaa Apulantaa :D.

Sitten kierretään pelikaupat ja rättikaupat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini leikkasi ruskeista kumisaappaistaan varret ja vähän enemmänkin enemmänkin. Niistä tuli kumiballerinat. Ne oli kyllä kätevät

Fiksu äiti sulla. Kalossit ne oli, ei balleriinat. Vieläkin sataa.

Vierailija
424/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muuten käytettiin korkokenkien päällä kalosseja. Niissä oli vetoketju sivussa ja koron paikka oli ontto. Lapsena oli mukavaa lipsutella menemään mummon kalosseilla:)

Vierailija
425/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa käty-viikonloppu. Teinit on pois kotoa koko viikonlopun.

Ostin kaks kiloa irtokarkkeja Halpahallin tarjouksesta.

Mies käytti just koiran lenkillä. Kastui, kun satoi. Lenkkaritkin ihan märät. Miehellä. Ei sillä ees ole kumppareita. Eikä kannata ees ostaa, kun kumminkin menee rikki.

Vierailija
426/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivasin kissan kanssa puolitoista tunti niittyä ympäri ja taas eestaas. Nyt on kissa reporankana ja tassut kohti taivasta, kuorsaa välillä vienosti ja sen mahakarvat on niin pehmosen ja puhtaan näköisiä. Toivottavasti ei huomenna sada, olis kiva uusia toi adventuuri.

Vierailija
427/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii kaikki riisipuuron ystävät . Nyt kannattaa kaivaa leipäkoneet esiin ja sinne vain riisipuuro muhimaan.

Aromipesästä voi tehdä vesilinnun pesän ensi kevääksi.

Vierailija
428/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa käty-viikonloppu. Teinit on pois kotoa koko viikonlopun.

Mies käytti just koiran lenkillä. Kastui, kun satoi. Lenkkaritkin ihan märät. Miehellä. Ei sillä ees ole kumppareita. Eikä kannata ees ostaa, kun kumminkin menee rikki.

Kyllä miesten Kontiot kestää. Tai, ainakin ennen kesti. Sain rippilahjaksi Hankkijan oranssikorkoset Kontiot ja ne kesti 15 vuotta. Itku kurkussa heitin ne 20v sitten roskiin. Surullista. Onpa meikämummolla herkkiä muistoja.

Vierailija
429/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaissa luoksas pompin o-o-o-ooo. Tekaisin kapeavartisista kumppareista puutarhakumpparit halkaisin varren talasaumasta ja nyt mahtuu rouvamallin pohkeeseenkin. Olenko nero vai vain nero?

Vierailija
430/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumisaappaissa luoksas pompin o-o-o-ooo. Tekaisin kapeavartisista kumppareista puutarhakumpparit halkaisin varren talasaumasta ja nyt mahtuu rouvamallin pohkeeseenkin. Olenko nero vai vain nero?

Ehdottomasti nero jos löydät saappaasta talasauman. Missä se on?

Vierailija
431/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miesten Kontiot kestää. Tai, ainakin ennen kesti. Sain rippilahjaksi Hankkijan oranssikorkoset Kontiot ja ne kesti 15 vuotta. Itku kurkussa heitin ne 20v sitten roskiin. Surullista. Onpa meikämummolla herkkiä muistoja.

Oranssi Hankkija-lippalakki on hieno.

Vierailija
432/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Lennulla kumisaappaat?

Vierailija
433/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risto-Mateissa taitaa olla pelkkiä tala/salasaumoja. Ei niistä kalosseja saa, mutta saiskohan varvastossut?

Vierailija
434/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se se mielenkiintoinen palvelutalo, jossa kulkee maanalainen käytävä Espoosta Helsinkiin.[/quote]

Ettei olisi syynä koko aikataulunpettämiseen. Parasta olla hiljaa asiasta, ei palvelutalot aina niin viihdykettä tarjoa.  JOku metro siinä ei paljoa paina . Valmistuu kun kerkeää. Kunhan tynnyrille löytyy uusi hyvä paikka .

Vierailija
435/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauas on pitkä matka.

Vierailija
436/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypotalamuksessa tietenkin. Eli päässä. Ettekö te ole kuunelleet biologiantunnilla.

Vierailija
437/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapseni , talasauma on se sauma joka neroilla on saappaassaan siinä missä taviksilla on takasauma . 

Huomaathan itsekin hiuksen hienon eron.

Vierailija
438/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pilattu tämä upea ketju tuolla ktuunulla. Mä en ikinä kruunuketjuihin koske. Mutta mulla onkin taas kaalilaatikkoa ohraryyneillä, tein sen ihan vaan uunissa. Ei ole leipäkonetta eikä riisinkeitintä. Pesukone on, mutta se pesee just lakanoita. On niillä jo kiire, kun kultsi tulee yökylään ja haluan puhtaat lakanat sänkyyn. Mun kultsi osaa laulaa, vaikka ei ole poro, muuten se on joskus hirvee. Voisinko viedä sen pihalle, kun on hirveenä, jos naapuri tai joku tuhopolttais senkin. Kun Gävlen pukinkin joka vuosi, se on mun lempparijoulujuttu, se pukki ei poltto. Saiko laulavan poron menettänyt uuden poron, olen niin suruisa hänen epäonnestaan.

Vierailija
439/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapseni , talasauma on se sauma joka neroilla on saappaassaan siinä missä taviksilla on takasauma . 

Huomaathan itsekin hiuksen hienon eron.

Tämä selvä. Sain aivovamman Hankkijan lippiksen liian kovasta lipasta lapsuuden heinäpelloilla ja olihan ne Kontiotkin aika hiostavat ja raskaat jaloissa. Ehkä Risto-Matti halusi satsata saappaiden tuuletukseen ja keveyteen. Niin sen on pakko olla.

Vierailija
440/1962 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pilattu tämä upea ketju tuolla ktuunulla. Mä en ikinä kruunuketjuihin koske. Mutta mulla onkin taas kaalilaatikkoa ohraryyneillä, tein sen ihan vaan uunissa. Ei ole leipäkonetta eikä riisinkeitintä. Pesukone on, mutta se pesee just lakanoita. On niillä jo kiire, kun kultsi tulee yökylään ja haluan puhtaat lakanat sänkyyn. Mun kultsi osaa laulaa, vaikka ei ole poro, muuten se on joskus hirvee. Voisinko viedä sen pihalle, kun on hirveenä, jos naapuri tai joku tuhopolttais senkin. Kun Gävlen pukinkin joka vuosi, se on mun lempparijoulujuttu, se pukki ei poltto. Saiko laulavan poron menettänyt uuden poron, olen niin suruisa hänen epäonnestaan.

Kruunulla kunnioitetaan palstaporon menetystä. Olen kans huolissani tästä poronsa menettäneestä. Se lähti aamulla Prismaan, eikä meillä ole vieläkään uutta poroa. Kamalaa jos porot oli loppuunmyyty ja ystävä nyt hortoilee psykoosissa ympäri Prismaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi