Naisen käsi osui vahingossa vastaan kävelleeseen mieheen Kalliossa – mies raivostui silmittömästi, löi ja potki naista
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005405546.html
No jopas on :O
Voi naisrukkaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miehen reaktio normijärkeen: *laittaa sormet korviin* "LALLALLAA OLIN ÄLYKKÄIN" :)
Ootte te niin herkkii.
Joo joo, me uskotaan jo, että sä pelkäät ja vihaat miehiä. Käypä keittämässä vähän kamomillateetä ja rauhoitu. Äläkä mene enää tänään ulos, siellä on jo pimeää.
Tapahtui tänään puoli neljältä iltapäivällä Kampin linja-autoasemalla: vastaani tuli suoraan minua kohti kävellen arviolta 18-vuotias, oletettavasti Irakista tms kotoisin oleva nuori mies kavereineen, muotivaatteet päällään ja itsevarman oloisesti.
Olen 56-vuotias nainen, siisti ihminen. Kaveri käveli sen näköisenä että ei aio väistää. Päätinpä minäkin, että nyt kloppi saa luvan ottaa sivuaskeleita vanhemman ihmisen edessä. Seisoimme naamat vastakkain noin 4-5 sekuntia, kunnes poika otti sivuaskeleen ja antoi tilaa vanhemmalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, niin kaikki olisivat ymmärtäneet naista ja miestä olisi syytetty tahallisesta käpälöinnistä.
Tää... valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei naistenkaan kannata tänä päivänä luottaa naisueden suojaavaan voimaan.
Youtubessakin on videoita kun nainen rähjää miehelle ja mies vastoin odotuksia antaakin takaisin. Yhdessä muija lyö miestä ja mies lataa heti vastapalloon - nainen lentää tuulikaapin lasista läpi.
Tasa-arvo kehittyy tälläkin saralla.
Tää. Muistan omasta nuoruudesta kun hullu nainen alkoi potkia munille, tuuppasin tätä naista sitten kauemmaksi niin paikalle rienti 5 muuta naista potkimaan munille ja hakkaamaan naamaan. Tilanne oli absurdi.
Mihin tää maailma on menossa jos väkivaltaista ihmistä puolustellaan monen kommentin verran? Ei tarvitsi syyttömiin katkeruuttaan purkaa. Ei se ole meidän naisten syy jos teillä miehillä on paha olla. Samoin kuin ei ole miesten syy että naisilla on paha olla. Kyllä se johtuu ihan jostain muusta kuin toisen ihmisen sukupuolesta.
Toi alue on niin täynnä sekakäyttäjiä, että on ihme kun ei enemmän tapahdu tällaista. Avasivat jonkun uuden piikinvaihtopisteenkin siihen Harjun nurkalle, niin nyt on entistä pirteämmät kaverit piritorilla. Mikähän helvata näitä päättäjiä vaivaa kun samaan kortteliin laittaa piikinvaihtopisteen ja päiväkodin.
Miehen reaktio normijärkeen: *laittaa sormet korviin* "LALLALLAA OLIN ÄLYKKÄIN" :)
Ootte te niin herkkii.