Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän alkoholinkäyttö?

Vierailija
12.10.2017 |

Eli hän vetää joka viikonloppu aivan tajuttomat kännit, mutta arkisin ei ota lasin lasia. Itse taas olen kohtuukäyttäjä, enkä suvaitse mitään känniövereitä. Tähänkö se suhde kaatuu sitten? Itse teen vuorotöitä ja saatan ottaa vapailla pari lasillista illalla ja olisi kiva, jos miesystäväkin käyttäisi alkoholia samalla lailla, mutta ei. Olemme suhteen alussa, mutta kannattaako lopettaa kokonaan. Olemme kuitenkin vähän sellaisia jännittäjiä molemmat ja muutama lasillinen auttaisi rentoutumaan tutustumisvaiheessa. Se ei kuitenkaan ole mahdollista tässä suhteessa sen takia, että mies ei ota pisaraakaan arkisin ja tosiaan viikonloppuisin sitten ei ole mitään rajaa ja siksi en halua viettää hänen kanssaan juurikaan aikaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä sivistyneestikin alkoholia käyttäviä sinkkumiehien tarjolla, mutta kun ei kelpaa.

no kylä kelpais mutta kun ei teille miehille kelpaa, kuin lapseton, urheileva, kaunis, nuori nainen, ainiin ja yliopisto papruin. 

Ei noista tarvitse olla kuin lapseton ja siihen jokainen nainen on pystynyt. Itsestä kiinni, jos ei saa pidettyä yllä

Vierailija
22/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä sivistyneestikin alkoholia käyttäviä sinkkumiehien tarjolla, mutta kun ei kelpaa.

no kylä kelpais mutta kun ei teille miehille kelpaa, kuin lapseton, urheileva, kaunis, nuori nainen, ainiin ja yliopisto papruin. 

Ei noista tarvitse olla kuin lapseton ja siihen jokainen nainen on pystynyt. Itsestä kiinni, jos ei saa pidettyä yllä

Miksi pitäisi pitää, että saisi kaltaisesi helmen? :D!

Pointti olikin siinä, että kyllä kelpaisi, mutta kun teillä on taso vaatimukset jälleen liian korkealla. Olkaa sitten yksin, ei ole minulta pois.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän vetää joka viikonloppu aivan tajuttomat kännit, mutta arkisin ei ota lasin lasia. Itse taas olen kohtuukäyttäjä, enkä suvaitse mitään känniövereitä. Tähänkö se suhde kaatuu sitten? Itse teen vuorotöitä ja saatan ottaa vapailla pari lasillista illalla ja olisi kiva, jos miesystäväkin käyttäisi alkoholia samalla lailla, mutta ei. Olemme suhteen alussa, mutta kannattaako lopettaa kokonaan. Olemme kuitenkin vähän sellaisia jännittäjiä molemmat ja muutama lasillinen auttaisi rentoutumaan tutustumisvaiheessa. Se ei kuitenkaan ole mahdollista tässä suhteessa sen takia, että mies ei ota pisaraakaan arkisin ja tosiaan viikonloppuisin sitten ei ole mitään rajaa ja siksi en halua viettää hänen kanssaan juurikaan aikaa.

Ikä? Suhteen kesto? Miksi olet typerä?

Vierailija
24/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen humalassa likimain joka viikonloppu. En ole koskaan pitänyt sitä ongelmana. Mitkään riskirajat eivät ylity.

Onko sulla puolisoa? Onko sekin humalassa joka viikonloppu? Jos se on teille molemmille ok, eikä teillä ole lapsia, niin siinähän kännäätte. Minulla tuo on jo ajatuksena aivan ällöttävää. Humalajuominen on suunnilleen typerintä mitä tiedän.

Vierailija
25/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on niin, että miesystäväsi on luultavasti alkoholisti tai hyvää vauhtia alkoholisoitumassa, jos ei voi juodessaan laittaa korkkia kiinni, ennenkuin kaikki on juotu. Sinulla on se taito, että vapaalla pari lasillista, ja korkki kiinni. Se on normaalia.

Se on se työ, mikä estää häntä ryyppäämästä arkena, vaikka mieli tekee. Mieheni työpaikka on täynnä tämmöisiä tapauksia (iso firma). Perjantaina alkavat jo puhua kaljanostosta ja viinanostosta. No nyt yksi on muutaman viikon ajan tullut taskumatin kanssa töihin ja tämän viikon maanantaina oli kuulemma jo humalassa töissä ja tiistaina taskumatin kanssa. Mielenkiinnolla mieheni odottaa vaan, milloin äkkäävät tilanteen. Kielikelloksi hän ei ryhdy.

Faijani kuului samaan sarjaan, kunnes 80-luvulla oli pakko raitistua, kun maksa ja sydän ei enää kestänyt. Itse valitsin miehen, joka ei välitä väkevistä,  ja jolle kalja on lähinnä saunanlämmitysjuomaa kesällä. Itse juon yhden tai 2 kaivokylmää lonkeroa saunan päälle. Eikä monesti tee mieli, paitsi kesähelteellä.

Ihan viisainta on kun jätät sen. Täytyyhän suhteen toimia muulloinkin kuin arkena..

Vierailija
26/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko sua, jos mies olisi täysin raitis?

Ei haittaisi. Voisin olla itsekin. ap.

Olepa rehellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi