Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Arielin vatsa sektion jälkeen

Vierailija
11.10.2017 |

Siis ihmettelen todella miten 10 päivää sektion jälkeen voi vatsa olla noin pieni, aivan kuin ei raskaana olisi ollutkaan??? Siis että kuitenkin raskausvatsa hänellä oli iso eikä mikään pieni. Itse en 10 päivää sektion jälkeen edes pystynyt hyvin liikkumaan kivun takia saatikka että bikinit olisin voinut laittaa päälle. Ja minun raskausvatsani oli pieni eikä painoakaan tullut paljoa. Silti kuukausienkin päästä vatsa pullottaa. :((((((((
Tasan ei kyllä käy onnen lahjat. Todellakaan!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin sairaalaan ennen aikuisten supistusten vuoksi. Olin synnytäneiden osastolla, siellä joku  kysyi olenko synnytänyt jo ?? Vastasin ,että synnytys on 2viikon perästä, eipä ollut iso vatsa. Vauva painoi  3800 rg.

Vierailija
22/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut kuinka tällaisilla mallityyppisillä, pitkillä ja hoikilla naisilla yleensä kroppa palautuu raskaudesta todella hyvin. Mistähähän se oikein johtuu?

Saman olen huomannut työssäni terveydenhoitajana. Syytä en tiedä. Mutta aika usein tosiaan pitkät, pitkäraajaiset, hoikat naiset toipuvat raskaudesta valtavan hyvin ja esteettisesti, kun taas me "persjalkaiset maatiaiset" saamme arpea arven päälle, vatsalihasten erkaumaa ja ties mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan photoshopattu?

Katsokaa vatsan ja bikinien alaosan kohtaa, jossa bikinien teksti peittyy.

Vierailija
24/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä kiinnostaa jonkun Sini Arellin kropan- tai mielenliikkeet?

Vierailija
25/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut kuinka tällaisilla mallityyppisillä, pitkillä ja hoikilla naisilla yleensä kroppa palautuu raskaudesta todella hyvin. Mistähähän se oikein johtuu?

Saman olen huomannut työssäni terveydenhoitajana. Syytä en tiedä. Mutta aika usein tosiaan pitkät, pitkäraajaiset, hoikat naiset toipuvat raskaudesta valtavan hyvin ja esteettisesti, kun taas me "persjalkaiset maatiaiset" saamme arpea arven päälle, vatsalihasten erkaumaa ja ties mitä.

Karmeeta. Onko todella näin asia??

Vierailija
26/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Oma vatsani palautui myös takaisin laudaksi hyvin nopeasti, eikä jäänyt iho roikkumaan.

Vierailija
27/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kudostyyppi, että venymäarpia tulee helposti jos lihon tai käyn salilla. En edes ole ollut raskaana, mutta se on selvä että jos raskaudun, niin arpia tulee ja iho ei palaudu ilman leikkausta.

Vierailija
28/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko pgotoshopattu...verratkaaapa jalkojen paksuisia.

Vierailija
29/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni syntyi 35v sitten hätäsectiolla.Tuohon aikaan leikkaus tehtiin navasta häpyluuhun viillolla.Kiloja minulla ensisynnyttäjällä taisi olla jotain 14 kertynyt raskauden aikana.Kotiin päästessäni vatsanahka oli lähes kireä ,aivan kuin en olisi raskaana ollutkaan.Loput jääneet kilot lähtivät 3 viikossa ,kiitos ahneen vauvan.Jälkeenpäin on mietityttänyt leikkasivatko vatsasta palan pois ja laittoivat vasta sitten vatsan kiinni :) En huomannut kysyä vaikka asiaa ihmettelikin, kun ei ollut kuitenkaan ykkösjuttu silloin :)

Vierailija
30/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä suostuisi koskaan pelaamaan tällaista uhkapeliä rakastamani naisen ulkonäöllä ja terveydellä. Raskaana oleminen on kuitenkin useimmille nuorille naisille vaarallisinta, mitä he ovat siihenastisessa elämässään tehneet.

Vierailija
31/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi se näyttää Aku Hirviniemeltä bikineissä ja saparot päässä tuossa kuvassa :::DD Apua

Kyllä! Meikki tosiaan tekee ihmeitä.

Vierailija
32/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä miehenä suostuisi koskaan pelaamaan tällaista uhkapeliä rakastamani naisen ulkonäöllä ja terveydellä. Raskaana oleminen on kuitenkin useimmille nuorille naisille vaarallisinta, mitä he ovat siihenastisessa elämässään tehneet.

Ai mitä? Että mies saa päättää saako nainen sektion vai ei? 😂

Vai että et suostuisi siittämään lasta? 🤔

Vierailija
33/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa on muokattu. Leikkaushaavaa ei näy. Toinen jalka paksuudeltaan kaksinkertainen toiseen verrattuna.

Vierailija
34/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla lähti verta reilusti joten painoa lähti muutama kilo raskauskilojen lisäksi.(ei sektio,mutta imukuppisynnytys ja repeämät ommeltiin)En siis ole vuosiin ollut yhtä hoikka kuin synnytyksen jälkeen.

Vierailija
35/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa hänen instaansa. Siellä on sivukuva vatsasta 5 pvää leikkauksen jälkeen. Tämä kuva on suoraan edestä eli saattaa vielä kyllä olla pömppövatsa, se ei vaan näy niin hyvin koska kuvattu edestä. Ja on varmaan myös photoshopattukin jonkun verran.

Vierailija
36/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini myös on kumartuneena eteenpäin ja selkeästi näkyy, että tuo löysä vatsan iho on bikinihousujen päällä. Tuota jalkojen paksuuseroa kuitenkin ihmettelen. On tainnut photoshopata kumminkin.

Vierailija
37/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanko sinne instagramiin mitään oikeita kuvia ilman photoshoppia?

hänhän oli kovalla treenillä ja ihmetteli kun tuloksia ei syntynyt ja silloin sai tietää raskaudesta. hyvässä kunnossa olevat naiset palautuu helpommin synnytyksestä. vatsalihasten erilleen jäämistä ei  kai voi kuitenkaan estää treenillä.

Vierailija
38/38 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinillä ei ole yhtäkään raskausarpea, ei vaikka maha oli noinkin iso. Itselläni on vartalo täynnä raskauarpia, jotka ilmestyivät jo hyvin nuorena, enkä ole synnyttänyt lasta. Ei voi sanoa muuta kuin, että joillakin meistä käy todella huono tuuri geenien suhteen. Olen huomannut kuinka tällaisilla mallityyppisillä, pitkillä ja hoikilla naisilla yleensä kroppa palautuu raskaudesta todella hyvin. Mistähähän se oikein johtuu?

No ei sua ole järjellä pilattu.. tai teitä muitakin jotka asiaa ihmettelee. Olisko liikunta ja ruokavalio? Tarkoitan siis jo vuosia ennen raskautta terveellisesti syömistä ja urheilua.

Ja tietenkin myös geenit vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan