Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Arielin vatsa sektion jälkeen

Vierailija
11.10.2017 |

Siis ihmettelen todella miten 10 päivää sektion jälkeen voi vatsa olla noin pieni, aivan kuin ei raskaana olisi ollutkaan??? Siis että kuitenkin raskausvatsa hänellä oli iso eikä mikään pieni. Itse en 10 päivää sektion jälkeen edes pystynyt hyvin liikkumaan kivun takia saatikka että bikinit olisin voinut laittaa päälle. Ja minun raskausvatsani oli pieni eikä painoakaan tullut paljoa. Silti kuukausienkin päästä vatsa pullottaa. :((((((((
Tasan ei kyllä käy onnen lahjat. Todellakaan!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mallikaunotar Sini Ariell uskomattomassa bikinikunnossa – esikoisen syntymästä vain reilu viikko: ”Uskoin saavani tyhjän säkin löysää ihoa”"

https://www.is.fi/viihde/art-2000005403682.html

Vierailija
2/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kesti pitkään että pystyi edes jumppaamaan tai juoksemaan ja vatsa oli mahdoton pömppis pari vuotta sektiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne geenit, ne geenit.

Vierailija
4/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla niin että kuten rikkaat ne vaan rikastuu ja raha seuraa rahaa etc. niin kauneus kasaantuu. Siis että ne ketkä on kauniita niin niillä käy kaikessa aina hyvä tuuri ulkonäön suhteen. Niinkuin tässäkin asiassa.

Vierailija
5/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kesti pitkään että pystyi edes jumppaamaan tai juoksemaan ja vatsa oli mahdoton pömppis pari vuotta sektiosta.

Ja vatsa roikkuu siinä tiukan arven yläpuolella :(

Vierailija
6/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se pömppö edelleen, jos ympärys on 85 senttiä.

Vierailija
7/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siunaantui vähän yli 10cm isompi vatsa, eikä tuossakaan mitassa (110cm) ollut enää tietoakaan noin hyvän ja sileän näköisestä ihosta. Arpea arven vieressä, vaikka rasvasin hulluna ja kun siitä arpi-ilmapallosta "laski ilmat pihalle" niin todellakin jäi jäljelle rutistuneen rusinan näköistä löysää nahkapussia. No joo, olen vähän kade tai oikeestaan paljonkin, eikä ole mitään millä puollustelisin. Olispa siunaantunut ison mahan lisäksi myös noin hyvät geenit.

Vierailija
8/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinillä ei ole yhtäkään raskausarpea, ei vaikka maha oli noinkin iso. Itselläni on vartalo täynnä raskauarpia, jotka ilmestyivät jo hyvin nuorena, enkä ole synnyttänyt lasta. Ei voi sanoa muuta kuin, että joillakin meistä käy todella huono tuuri geenien suhteen. Olen huomannut kuinka tällaisilla mallityyppisillä, pitkillä ja hoikilla naisilla yleensä kroppa palautuu raskaudesta todella hyvin. Mistähähän se oikein johtuu?

Vierailija
9/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivuin synnytyksistä nopeasti. Alakautta synnytin. Ristiäiskuvissa alle 2 kk jälkeen vatsa on ihan lattana. En laihduttanut vaan imetys pudotti painon hetkessä. Eikä jäänyt löysää ihoa. Kai ne on ne geenit sitten.

Vierailija
10/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaa päähän ja rankasti kun miettii omaa vatsaa sektion jälkeen vs. Airielin vatsa.

Vierailija
11/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsastaan ei mitään käsitystä, mutta ilman meikkiä Sini on aika tavis, ei meinaa tunnistaa, on niin oudon näköinen.

Vierailija
12/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sillä hyvät vatsalihakset, sitten ei venähdä maha niin helposti.

Vierailija
13/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös tuollainen pitkä, hoikka ja mallityyppinen ja mulla maha katosi saman tien synnytettyäni. Vanhat farkut menivät päälle saman tien, kun kotiin pääsin. Raskausarpia tuli kyllä paljon, niiltä en välttynyt.

Vierailija
14/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään raskausarpeakaan näytä tulleen. Joillakin on tuollainen ihotyyppi.

Vierailija
15/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen naisen tapaa kehuskella tuollaisella asialla. Tuo loukkaa niitä naisia, jotka eivät pysty samaan, syistä jotka ovat yksityisiä ja normaaleja.  Tähä asti olen tsemppanut ja tykännyt Sinistä, mutta nyt alkaa olla jo liikaa. Ihmisillä muutenkin vääristynyt kehonkuva.

Vierailija
16/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen naisen tapaa kehuskella tuollaisella asialla. Tuo loukkaa niitä naisia, jotka eivät pysty samaan, syistä jotka ovat yksityisiä ja normaaleja.  Tähä asti olen tsemppanut ja tykännyt Sinistä, mutta nyt alkaa olla jo liikaa. Ihmisillä muutenkin vääristynyt kehonkuva.

Ok. Samalla logiikalla 10 laudaturia kirjoittanut ja siitä ääneen riemuitseva loukkaa niitä ihmisiä, jotka eivät pysty samaan, syistä jotka ovat yksityisiä ja normaaleja. Tätähän voisi soveltaa vaikka kuinka moneen tapaukseen.

Jos ihminen on niin yksinkertainen, että vertaa omaa raskaudenjälkeistä toipumistaan jonkin toisen nopeampaan toipumiseen ja LOUKKAANTUU kun ei itse samaan "pysty", ei tämän kannata kyllä edes raskaaksi hankkiutua. Miksi ihmeessä siitä pitää loukkaantua? Miten se on siltä toiselta pois? 

Minusta on hienoa, että ihminen on tyytyväinen itseensä ja kroppaansa. 

Vierailija
17/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla heti timmissä kunnossa? Eikö tärkeintä että on terve - niin äiti kuin lapsikin. Vauvan pitäisi olla kaikkein tärkein tuossa vaiheessa eikä vatsanahka ja se että näyttää missiltä heti synnytyksen jälkeen. Ketä varten?

Pääsin itse normaaleihin mittoihin muutamassa kuukaudessa, mutta se ei ollut mikään päätavoite tai ylpeilyn aihe. 

Vierailija
18/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella iso raskausvatsa ja lähes nelikiloinen vauva. Mutta yhtäkään raskausarpea ei tullut. Vatsa ei tosin palautunut mitenkään nopeasti ja synnytyksestä nyt 4 kuukautta ja hieman makkaraa löytyy. Mutta en olekaan vielä saanut kaikkia raskauskiloja pois tai alkanut treenaamaan. Muutama kilo vielä ja jos alkais treenaamasn niin uskon että vatsa palautuis lähes ennalleen. Olen 36v joten varmaan se vaikuttaa myös. Nuorena palauduin raskaudesta ja synnytyksestä nopeammin.

Vierailija
19/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se näyttää Aku Hirviniemeltä bikineissä ja saparot päässä tuossa kuvassa :::DD Apua

Vierailija
20/38 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sini ariell on ilmman täyttä sotamaalausta ihan hieveän näköinen,menisi täydestä miehestä,mutta asiaan.

Ei meidän muijallekaan jäänyt mitään arpista mahaa,sektioarpi on vain ohut vaalea viiva ja muija oli ihan pelikunnossa jo viikko sektion jälkeen,eikä ollut mikään suunniteltu sektio.

Miksi tuo sini halusi sektion?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi