Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI esivalintakoe huomenna

Vierailija
11.10.2017 |

Miten olette valmistautuneet kokeeseen, moneen kertaan on materiaalit luettu, entä mikskä olette hakemassa?
Itse osallistun kokeeseen toista kertaa ja yritän päästä toimintaterapeutiksi, olen lukenut kaikki osat kahteen kertaan ja nyt selailen vielä muistiinpanoja, viimeksi ei riittänyt pisteet ja jännittää riittääkö tälläkään kertaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää ihan hirveästi. Hain Tampereelle sosionomiksi ja viime keväänä hamkiin jäin alle pisteen päähän. Saa nähdä miten huomenna menee. Olen lukenut ja tehnyt muistiinpanoja ihan tolkuttomasti. Kyllästyttää jo noi aiheet. Enää ajattelin katsoa vähän noita läpi, että mitä olikaan missäkin artikkelissa. Huoh. Olisi jo aamu ja koe ohi 😅

Vierailija
2/6 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen sairaanhoitajaksi, sosionomiksi ja kätilöksi.

Olen tehnyt muistiinpanot ja lukenut aiheet pari kertaa läpi, hyvä fiilis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä meni? Itse suoriuduin 45 minuutissa, hoidin eka matematiikan, sitten englannin ja äidinkielen - jätin aineistokysymykset viimeiseksi koska olivat todella ärsyttäviä (kuka voi ilman aineiston uudelleenplaraamista vastata niihin kysymyksiin..)?

Hain siis sosionomi-verkko-opintoihin ja kätilöksi.

Vierailija
4/6 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat vastaukset oli tulleet - laskin saaneeni kasaan 44,4 /75 pistettä - muut?

Vierailija
5/6 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42,7 tuli, ei riitä mihinkään :/

Vierailija
6/6 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä meni? Itse suoriuduin 45 minuutissa, hoidin eka matematiikan, sitten englannin ja äidinkielen - jätin aineistokysymykset viimeiseksi koska olivat todella ärsyttäviä (kuka voi ilman aineiston uudelleenplaraamista vastata niihin kysymyksiin..)?

Hain siis sosionomi-verkko-opintoihin ja kätilöksi.

Apua, miten teit noin nopeasti? Multa meinas loppua aika kesken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi