Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähköautot ihan tuhnuja

Vierailija
11.10.2017 |

voi ajaa muutamia kymmeniä km. Miksei mene bussilla.
Turha peli. Kulkeeko se edes, vai hyytyy jo maantieajossa?
Köyhien peli.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika tämän palstan tasoa.

Vierailija
2/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hyundai Ionic sähköauto. Mun tarpeisiin oikein hyvä. Pääosin ajan työmatkaa kehä 3 sisällä, 12 km matkaa. Välillä käyn Tampereella, jossa vanhempani asuvat. Tähän matkaan sähköauton ajomatka riittää. Niin harvoin ajan autolla tosi pitkiä matkoja, että eipä ole suuri vaiva vuokrata sitten bensa-autoa jos nyt kerran viidessä vuodessa tarvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetypellellä taas paha olla.

Vierailija
4/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tosiaan paljon ajaville joille kertyy mökkireissuja ym.

Muka ekologinen, ja pah. Yritetään vaan kiertää veroja.

Vierailija
5/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itel on Tesla model S p90d ja hyvinhän tuolla 400km ajaa SÄHKÖLLÄ. 7-paikkainen ja kiihtyy paremmin kuin myötähäpeää aiheuttavat bensa ja diesel tuhnut.

Vierailija
6/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Hyundai Ionic sähköauto. Mun tarpeisiin oikein hyvä. Pääosin ajan työmatkaa kehä 3 sisällä, 12 km matkaa. Välillä käyn Tampereella, jossa vanhempani asuvat. Tähän matkaan sähköauton ajomatka riittää. Niin harvoin ajan autolla tosi pitkiä matkoja, että eipä ole suuri vaiva vuokrata sitten bensa-autoa jos nyt kerran viidessä vuodessa tarvin.

buahahahahah... repesin. Ostaa auton ja joutuu vuokrailemaan autoa. Mä menisin mielummin Junalla, mutta vituttaisi auton omistajana kuitenkin ..

Vierailija
7/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raim0 kirjoitti:

Itel on Tesla model S p90d ja hyvinhän tuolla 400km ajaa SÄHKÖLLÄ. 7-paikkainen ja kiihtyy paremmin kuin myötähäpeää aiheuttavat bensa ja diesel tuhnut.

Pääseekö Teslalla muuten esimerkiksi Helsingistä Tampereelle ja takaisin yhdellä latauksella moottoritietä  120 km/h ajaen?

Vierailija
8/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sähköauto maksaa vielä 50 tonnia. Pitää odottaa se 50 vuotta että on kannattavaa hankkia.

Vierailija
9/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pakkastalvi voi olla "mielenkiintoinen". 

Vierailija
10/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin Teslan ottaa, mutta ei ole juuri nyt 100k€ laittaa autoon kiinni.

Vierailija
11/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raim0 kirjoitti:

Pääseekö Teslalla muuten esimerkiksi Helsingistä Tampereelle ja takaisin yhdellä latauksella moottoritietä  120 km/h ajaen?

Käsittääkseni pääsee

Vierailija
12/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään käsittänyt että miten se voi olla niin että jos on sähkölämmitys talossa, niin on vähän niin kuin ympäristörikollinen, mutta jos on sähköauto, on luonnon pelastaja.