Harjoittelijana töissä ja kuulin, että yksi tyyppi käyttää salaa toisten tuomia ruoka-aineita
Hän tuli syömään. Ehdin järjestää ansan vain 5 min aikaisemmin:) Minulla oli vain vähän yhtä ruoka-ainetta jäljellä. Nainen kysyi, että onko se minun vaiko hänen, kun oli olevinaan ovela. Totesin, että ei ainakaan minun, joten on varmaankin hänen. Oli mukava nähdä ilmeet, kun hän söi sitä tulisesti maustamaani jälkiruokaa, (epäilin, että juuri hän oli edellisenä päivänä syönyt sen niin vähiin, sillä sain kuulla muilta, että kannattaa epäillä häntä). Kysyin vielä, että itsekö teit, kun se oli pakasterasiassa. Söi loppuun ja sanoi, että vähän tympii, kun eilenkin jo söi samaa:)
Kommentit (9)
Tollaiset ihmiset on säälittäviä. Noita on varmaan pesiytynyt joka työpaikalle, jos ei muuta niin ainakin maitovarkaita. Moni ei muka käytä maitoa kahvissaan, joten sitä ei ole tarvis ostaa, mutta kun kaapista "löytyy" maitopurkki, siitä otetaan surutta vaikka tiedetään ettei se ole oma. Yhdessä työpaikassa kaveri teki kanssa ansan maitopurkkiin, laittoi sinne kirnupiimää. Kyllä nauratti katsoa kahvipöydässä muutaman työkaverin naamoja kun joivat kahviaan :)
Tunnet itsesi nyt varmaan todella fiksuksi ja aikuiseksi.
Toin töihin mukin, jossa painatuksena "Olen sylkenyt tähän mukiin". Psykologia toimi ja nyt mun muki odottaa mua aina kaapissa puhtaana. Joku mulkero täällä ottaa muuten aina puhtaan muilta.
Hyvä ap! :D Kokeile seuraavalla kerralla risiiniöljyllä maustettua :D
Sekin toimii jos laitta että olen huljuutellut muniani tässä kupissa
Fataliin naga-mehu on paras lisäaine eväsrosvolle tuunattuihin herkkuihin. Teelusikallinen riittää ja ruokalusikallinen... noh... kaikki varmasti kuulee asiasta.
Hahah testatkaa laittamalla risiiniöljyä siihen maitopurkkiin jossa on nimenne:)!
Mun eväiden salasyöminen loppui, kun aloin puhua suureen ääneen innostuneeni villiyrteistä. Ketään ei enää kiinnostanut viedä eväsrasiaani, kun siellä oli päällimmäisenä voikukanlehtiä ja kuusenkerkkiä.
Hahhaa :D ihan oikein!