tykkäättekö oikeasti mantelivoista, avocadosta ym terveyshömpötykistä mitä nyt on.
ja sekoitetaan kaikki keskenään ja syödään....raakakakuista ja proteiinipatukoista. Tykkään itse syödä suklaan suklaana, avocado on pahaa leîvän päällä, mantelivoi ei maistu millekään.
Kommentit (7)
Avocadosta tykkään, ihan sellaisenaan tai salaatissa sekä kanamunaan sekoitettuna. Ei sovi leivälle minunkaan mielestäni. Raakasuklaista osa on hyvää, osa todella äklöä. Mantelivoista en perusta ja lisäproteiiniin en usko, vaikka käyn salilla paljon. Ei ne patukat ole hyviä, sekä onhan niissä melkoisesti kaloreitakin.
Avokadosta tykkään esim. pastassa ja guacamolessa, pelkilteen en. Mantelivoita tai proteiinipatukoita en ole maistanutkaan. Jos tulee joku uusi hypetystuote joka kuulostaa musta hyvältä niin testaan sitä mutta jos en pidä siitä niin en osta uudestaan. Tosin noin jotkut protskujutut yms. jää kyllä automaattisesti ostamatta, en tarvitse mitään proteiinilisiä.
Mantelivoi ja avocado on molemmat hyviä paahtoleivällä. Proteiinipatukat on kaikki ihan kauheita.
Kyllä tykkään "superfoodeista". Proteiinipatukoita tai vastaavia en syö koska välttelen prosessoituja tuotteita. En myöskään usko, että ihminen tarvitsee niin paljon proteiinia kuin nyt joka paikassa vöyhkätään.
Avocadosta olen oppinut tykkäämään, sopii salaatteihin ja tuo smoothieen paksuutta. En osta kuitenkaan hinnan takia.
Kookosöljyä olen käyttänyt ruuanlaitossa, tykkään siitä mausta ja tuoksusta. Käy myös kuivan ihon hoitoon.
Osa proteiinipatukoista on jopa nautittavan hyviä, mutta pari euroa pikku patukasta on liikaa, mielummin vedän sokerisuklaata jos on makeanhimoa ja otan proteiinit ruuasta. Proteiinijuomat on ollut käteviä jos on ollut kipeä eikä ruoka ole maistunut tai ole pystynyt syömään mitään kiinteää.
Mantelivoita en ole ikinä maistanut, voisin ehkä koettaa leivonnassa.
Raakasuklaa tarvitsi vähän totuttelua mutta tykkään siitä. Tosin ostan mielummin tavallista suklaata koska raakasuklaat on törkeen hintasia. Oon alkanut lisäämään raakakaakaojauhetta aamukahviin, ehkä hieman piristää ja pitää makeanhimoa loitolla.
Onhan se ihan hyvä että ihmisiä ohjataan terveellisempää elämää kohti, mutta uskon että Suomen luonnosta löytyy kaikki tarvittava jos vaan viitsii perehtyä asiaan. Esim mustikkaa ja nokkosta löytyy jokapaikasta ja ne on pullollaan ravinto-aineita.
Avocado on hyvää ihan missä tahansa. No ei se ehkä leivän päällä pelkästään kummoiselta maistu, mutta esimerkiksi hampurilaisen välissä tai subwayn patongissa tosi hyvää.
Muista terveyshömpötyksistä en tiedä. En ole käyttänyt mantelivoita. Maapähkinävoita kylläkin, se on ihan hyvää. Proteiinipatukat menevät kiireessä tai matkalla herkkunälkään, mutta ei nekään kaikki hyviä ole. Proteiinivanukkaita en tajua ollenkaan. Hirveän kitkeriä ja keinotekoisen makuisia liistereitä.
En tietenkään.Olen ihan normaalijärkinen ihminen, ei kaikkiin hypetyksiin mukaan menevä sopuli.