Miten päästä yli miehestä?
Miten saan sen systeemistäni ulos, että mies ei halua vakavaa suhdetta kanssani? En ole ikinä ollut näin ihastunut ja luulin tapailumme aikana, että mieskin tuntee samoin, mutta sanoikin vain erään keskustelumme aikana ettei pysty mihinkään vakavaan. Joko mies esitti aika pitkään (en kyllä tiedä miksi?) tai sitten tein jotain joka muutti hänen mielensä tai sitten hän tapasi paremman naisen. Ei sillä syyllä niin väliä. Pointti on, että mun pitää päästä hänestä yli, mutta en tiedä miten kun koko kroppa ja sielu huutaa ikävää. Todella säälittävää. Vai eikö tähän auta mikään muu kuin se klassinen "aika parantaa haavat"?
Kommentit (35)
Voi, yritä jaksaa. Olen itse samassa tilanteessa ja odotin yhteistä tulevaisuutta. Mies piiritti minua aikansa, en ollut alussa edes kiinnostunut. Kuitenkin joku alkoi vedota hänessä ja kaikki alkoi tuntua hyvältä. Tunsin pitkästä aikaa olevani elossa.
Eilen kaikki loppui, tilanne siis akuutti ja olen ihan lohduton. Juuri nyt on vaikea uskoa mihinkään, edes ajan parantavaan voimaan.
Betty Whiten sanoin: paras tapa päästä yli yhdestä miehestä on hankkiutua toisen alle.
Vierailija kirjoitti:
Betty Whiten sanoin: paras tapa päästä yli yhdestä miehestä on hankkiutua toisen alle.
En jotenkin usko, että kykenen harrastamaan seksiä (saati suutelemaan) toisen miehen kanssa, kun ajatukset on toisessa miehessä..
ap
Olen ollut tuossa tilanteessa ainakin 6 kertaa ja en kaipaa enää ketään noista miehistä. En tosin myöskään usko enää mihinkään "rakkauteen" ainakaan kahden aikuisen ihmisen välillä.
Tuttu juttu. Tindermiehiä jää kaivamaan että sinne jäi pari hyvää ja koko ajan tulee uusia.
Mä teen aina niin että käyn muutamilla treffeillä, vaikkei niin huvitakaan ja kohta huomaa että on muutakin miettimistä.
Miksi maahanmuuttajamies ei halua olla yhteyksissä, vaikka hän sanoi, että lihavuus ei häiritse? Kehui minua kauniiksi. Sain viestin, että työttömyyteni on ongelma. Miksi työttömyys on ongelma? Voin antaa hänen tulla asumaan kanssani. Itken ja juon viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Autolla
Anteeksi, mutta tämä nauratti :D Kiitos!
ap
Hei ap, oliko teillä pitkä suhde? Puhuitteko koskaan tulevaisuudesta tai oliko suunnitelmia, jotka viittaavat siihen? Ymmärrän kyllä hyvin, että jo ihan lyhyessäkin ajassa toiseen voi ihastua ja jopa rakastua palavasti.
Koita mennä nyt päivä kerrallaan, tee asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi, Tukeudu ystäviin, itke jos siltä tuntuu. Noin kuukaudessa kaikki tuntuu paremmalta. Ja sitten sinusta voi jo tuntua siltä, että hyvä ettei suhde edennyt pidemmälle, kun toinen olikin tuollainen.
Toipuminen lähtee, kun alkaa hemmotella itseään. Kampaajalle, kosmetologille, uusia vaatteita, pieni matka..Katse itseen päin hyvällä tavalla.
Kun alkaa miettiä, että mies on kohdellut epäkunnioittvasti, helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, oliko teillä pitkä suhde? Puhuitteko koskaan tulevaisuudesta tai oliko suunnitelmia, jotka viittaavat siihen? Ymmärrän kyllä hyvin, että jo ihan lyhyessäkin ajassa toiseen voi ihastua ja jopa rakastua palavasti.
Koita mennä nyt päivä kerrallaan, tee asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi, Tukeudu ystäviin, itke jos siltä tuntuu. Noin kuukaudessa kaikki tuntuu paremmalta. Ja sitten sinusta voi jo tuntua siltä, että hyvä ettei suhde edennyt pidemmälle, kun toinen olikin tuollainen.
Ei ollut pitkä suhde, olimme vasta tapailuvaiheessa. Mutta ihastuin todella palavasti ja ensimmäistä kertaa elämässäni näin itseni jonkun miehen rinnalla. Kaikki muut suhdeviritelmäni ovat olleet sellaisia, joissa en ole oikein edes tykännyt kyseisestä miehestä, kunhan olen ollut jonkun kanssa koska olen kaivannut läheisyyttä. En ole siis ikinä seurustellut. Olen kuin joku teini vaikka täytän pian 30... Annoin sydämeni innostua siitä, että ensimmäistä kertaa koskaan tapasin miehen, josta välitän. Olen nyt itkenyt jo lähes kuukauden. Toivottavasti kohta helpottaa.
ap
Hei ap,
no mutta toisaaltahan on hyvä, että koit tällaista läheisyyttä ja avasit sydämesi. Tämä ei ollut oikea henkilö sinulle, eikä sellainen jonka kanssa suhde olisi kestänyt kauemmas. Sellainen tulee vastaan, ihan varmasti!
Sellainen, joka ansaitsee sinun tunteesi 100 %:sesti.
Ap, tiedän, että sinuun koskee. Ei katso ikää, kun rakastuu ja kiintyy täysillä. On lupa olla pettynyt, surra ja kaikkea. Toivottavasti voit puhua jollekin.
Pakko se on miettiä niin, että haluaako sellaisen miehen, joka ei pidä sinua "sinä oikeana"? Sanoit itsekin, että olet tapaillut aiemmin miehiä, jotka eivät ole samalla tavalla sytyttäneet. Nyt kävi niin, että sinä et samalla tavalla sytyttänyt häntä. Tuntuu todella surulliselta ajatella niin, mutta ethän sinäkään varmasti niitä edellisiä tapailemiasi miehiä ole mitenkään halveksunut - ei vaan ole tuntunut oikealta. Ja haluathan sinäkin olla parisuhteessa miehen kanssa, joka pitää sinua parempana, kuin ketään muuta koskaan? :)
Kyllä sellainen vielä joskus vastaan tulee. Nuo on tosi harmittavia juttuja, kun menee ristiin. Mutta voit lohduttautua sillä, että moni mies on ajatellut varmasti aivan samalla tavalla, kun sinä olet joskus laittanut viestiä että "kiitos, mutta ei kiitos..".
Uutta koukkua vaan kehiin, tai sitten nautit omasta elämästä ja yllättäen se tyyppi, kenen kanssa vaan klikkaa, tuleekin vastaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Hei ap,
no mutta toisaaltahan on hyvä, että koit tällaista läheisyyttä ja avasit sydämesi. Tämä ei ollut oikea henkilö sinulle, eikä sellainen jonka kanssa suhde olisi kestänyt kauemmas. Sellainen tulee vastaan, ihan varmasti!
Sellainen, joka ansaitsee sinun tunteesi 100 %:sesti.
Onpa ihanaa, että täällä on näin lämpimiä ihmisiä :) Kiitos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on miettiä niin, että haluaako sellaisen miehen, joka ei pidä sinua "sinä oikeana"? Sanoit itsekin, että olet tapaillut aiemmin miehiä, jotka eivät ole samalla tavalla sytyttäneet. Nyt kävi niin, että sinä et samalla tavalla sytyttänyt häntä. Tuntuu todella surulliselta ajatella niin, mutta ethän sinäkään varmasti niitä edellisiä tapailemiasi miehiä ole mitenkään halveksunut - ei vaan ole tuntunut oikealta. Ja haluathan sinäkin olla parisuhteessa miehen kanssa, joka pitää sinua parempana, kuin ketään muuta koskaan? :)
Kyllä sellainen vielä joskus vastaan tulee. Nuo on tosi harmittavia juttuja, kun menee ristiin. Mutta voit lohduttautua sillä, että moni mies on ajatellut varmasti aivan samalla tavalla, kun sinä olet joskus laittanut viestiä että "kiitos, mutta ei kiitos..".
Uutta koukkua vaan kehiin, tai sitten nautit omasta elämästä ja yllättäen se tyyppi, kenen kanssa vaan klikkaa, tuleekin vastaan! :)
Aivan varmasti olen itsekin satuttanut jotakuta miestä tahtomattani, mutta nyt vasta oikeasti tajuan miltä se tuntuu.. ehkä tämä oppitunti oli ihan hyvästä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Toipuminen lähtee, kun alkaa hemmotella itseään. Kampaajalle, kosmetologille, uusia vaatteita, pieni matka..Katse itseen päin hyvällä tavalla.
Kun alkaa miettiä, että mies on kohdellut epäkunnioittvasti, helpottaa.
Tämä on hyvä neuvo. Itseään kannattaa henmotella, olet sen arvoinen. Myös hyvästä ruuasta tulee hyvä mieli. Esimerkiksi tästä Äityliinin herkkukeitosta https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Kaikissa on huonoja puolia, mieti niitä niin pääset yli.