Onko muilla härkä-miestä?
Omani:
- tarkka talousasioissa, raha-asiat oltava kunnossa
- ei siivousintoilija, pieni sotku ei haittaa
- kokoajan pitäis olla tekemistä, ei osaa olla paikoillaan
- hieman " juntti" , ei puhu tunteistaan
Kommentit (14)
Suivaantuessaan jyrää läpi betoniseinän. Jos mässäilyltään kehtaa kuitenkaan. Palvoo materiaa.
-leväperäinen raha-asioissa
-siisteysintoilija ja pikkutarkka
-rauhallinen ja laiskanpuoleinen
On kyllä semmonen jääräpää, etten toista tiedä. Kaikkea pitää kokeilla, jos se kuitenki onnistus! Välillä ärsyttää toi jääräpäisyys.
Juu, ja on kova syömään..
Vierailija:
On kyllä semmonen jääräpää, etten toista tiedä. Kaikkea pitää kokeilla, jos se kuitenki onnistus! Välillä ärsyttää toi jääräpäisyys.
Juu, ja on kova syömään..
Jos haluat tahtosi läpi jossakin asiassa, esitä asia aina päinvastoin!
t:härkänainen
Sit on semmonen vielä että hän yleensä tyrmää kaikki minun ehdotukset ja saattaa puolentunnin päästä itse ehdottaa samaa, muka omana ideanaan :D
Se on kyllä aika huvittavaa! Olen jo tottunut ;D
ap
Meillä ei riitä se, että mies on härkä vaan minä olen myös. Ja sarvia tulee kalisteltua vastakkain aika tavalla...
Vierailija:
Sit on semmonen vielä että hän yleensä tyrmää kaikki minun ehdotukset ja saattaa puolentunnin päästä itse ehdottaa samaa, muka omana ideanaan :D
Se on kyllä aika huvittavaa! Olen jo tottunut ;Dap
jolloin saat tahtosi läpi, kun se idea tuleekin mieheltäsi.
t:härkänainen
Minun härkäni on hyvin sävyisä ja rauhallinen, varsinkin kun on maha täynnä ruokaa.
Jostain kumman syystä asiat useimmiten tapahtuu niin, miten olen ne suunnitellutkin.
Joka tapauksessa härät ovat kilttejä ja helppoja ihmisiä, ainakin kaikki tuntemani.
Osaa olla tosi hankala kun sille päälle sattuu.
ap
Vierailija:
Minun härkäni on hyvin sävyisä ja rauhallinen, varsinkin kun on maha täynnä ruokaa.
Jostain kumman syystä asiat useimmiten tapahtuu niin, miten olen ne suunnitellutkin.
Joka tapauksessa härät ovat kilttejä ja helppoja ihmisiä, ainakin kaikki tuntemani.
Ei mekään riidellä, hyvin samankaltaiset luonteet, mykkäkoulua saatetaan pitää puolin ja toisin. Mutta kyllä minä määrään kaapinpaikan!
että luulee olevansa aina oikeessa
niin se on sitten mun härkä mies :)
Vierailija:
Omani:- tarkka talousasioissa, raha-asiat oltava kunnossa
- ei siivousintoilija, pieni sotku ei haittaa
- kokoajan pitäis olla tekemistä, ei osaa olla paikoillaan
- hieman " juntti" , ei puhu tunteistaan
tosin tuo " - kokoajan pitäis olla tekemistä, ei osaa olla paikoillaan" EI Ollenkaan pidä paikkaansa, meillä se olla möllöttää vaan kotona sohvalla tai jotain, maailman rauhllisin ihminen! joskus ottaa aivoon kun ei taho mennä minnekään ja se ihmettelee miksi minä touhuan kokoajan! ;)
-tarkka raha-asioissa
-syö paljon
-vähän vanhanaikainen asenteissaan
-jääräpäinen, mutta kun tietää mistä langasta vetää niin ei ongelmia
-tykkää matkustella ja touhuta kaikkea kivaa
-erittäin viriili sängyssä
-puhuu tunteistaan avoimesti
-kiltti ja kultainen
-asettaa perheen tarpeet aina itsensä edelle, vähän turhankin paljon
-tykkää siitä että ainakin esitän joskus olevani se heikompi " astia"
-ja oikeasti vahva kuin härkä, niin henkisesti kuin fyysisestikin
Tarkka nipottaja, lässyttäjä....