Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää pidätte yleensä pikkareita ennen pesua?

10.10.2017 |

Montako päivää pidätte pikkareita aina ennen pesua? Vai vaihdatteko päivittäin?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkurit ja sukat on sellaisia mitä vaihdan päivittäin.

Itse olen kyllä käyttänyt samaa ankkuria jo vuosia.

t: veneilijä

Vierailija
42/71 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse vaihdan pikkarit kun tulen töistä ja käyn suihkussa ja sitten vielä ilallla ennen kuin menen nukkumaan. Ja aamulla tietenkin suihkun jälkeen. Sukatkin vaihdan 2 kertaa päivässä ja myös aluspaidat kolme kertaa päivässä

No tuollainen paidan vaihtaminen on jo hysteeristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/71 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan hyvin voi paripäivää pitää.

Vierailija
44/71 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe vaihtaa pikkarit joka päivä. Käytämme paljon myös pideesuihkua.

Vierailija
45/71 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän välein. Ei tule valkovuotoa eikä haise, suihkussa käyn myös n. 2kertaa viikossa.

Vierailija
46/71 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käyn saunassa eli kerran viikossa.

Vierailija
47/71 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun käyn saunassa eli kerran viikossa.

Eli siis pidän 7 päivää. Kun sitä kysyttiin.

Vierailija
48/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ne pitää vaihtaa. Joka ei vaihda on sairas tai alkoholisti.

Voin olla monta päivää putkeen yksin kotona käymättä missään ja tekemättä oikein mitään. En käy joka päivä suihkussa ja vaihdan alkkarit yleensä vain suihkussa käytyäni. En ole alkoholisti. Mitä sairauksia olisi syytä epäillä?

Vanhempiesi lapsuuden kodissa peseydyttiin varmaan kerran viikossa lauantai saunassa.

Aika lähellä. Olen tosi väsynyt eli rumasti sanottuna laiska. On taustelua yrittää pitää hygieniarutiinit säännöllisenä, kun ei ole koskaan oppinut niitä tavoiksi. Välillä onnistun käymään monena päivänä peräkkäin suihkussa, vaikka en tunne itseäni likaiseksi enkä käy missään, mutta sitten se taas jää, ja jaksan suihkuun vasta sitten, kun olen likainen ja pitää mennä kauppaan.

Joka päivä näen VAIVAA, että saan hampaani pestyä, joskus oon niin uupunut onnistuessani jo viikon putkeen pesemään hampaani joka aamu ja ilta, että pariin päivään en jaksa pestä kuin ehkä kerran tai pari. Tähän hampaidenpesuun pitää keskittyä niin, että suihkussakäynti jää sitten vähemmälle huomiolle.

Jos hoitaisin hygieniaani täydellisesti, muuhun ei energiaa jäiskään.

Yritän koko ajan tulla paremmaksi, mutta hidasta on kehittymiseni. Todella hidasta.

Vierailija
49/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Ailan kanssa vaihdetaa päittäin kerran viikossa pikkarit

Vierailija
50/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään päivittäin.

Mieleen tulee, että millaisia visvapi**uja täällä täällä on jos housut pitää vaihtaa useammin kuin kerran päivässä? Tai 3-4 krt viikossa ei millään riitä. Lemuatteko toosasta kauaskin jos pikkarit on päällä kaksi päivää?

Vierailija
51/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi ap joku  pikkuhousujenhaistelija?

Vierailija
52/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon helposti

Katsos kun mun pimpura tuoksuu omenilta

Vierailija
53/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän samoja pikkareita viikonkin. Olen sinkku, jos seurustelisin niin vaihtaisin useammin kyllä. Pesen alapään päivittäin käsisuihkulla. Minkälaisia tautip*lluja te olette, jos kaksi kertaa päivässä pitää vaihtaa? Mulla ei jää kusta, paskaa tai valkovuotoa pikkareihin. 

Joskus en käytä pikkareitakaan, hui.

Vierailija
54/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän samoja pikkareita viikonkin. Olen sinkku, jos seurustelisin niin vaihtaisin useammin kyllä. Pesen alapään päivittäin käsisuihkulla. Minkälaisia tautip*lluja te olette, jos kaksi kertaa päivässä pitää vaihtaa? Mulla ei jää kusta, paskaa tai valkovuotoa pikkareihin. 

No varmasti pysytkin sinkkuna, kun kuljet niissä viikon vanhoissa pikkareissasi. Kaikki miehet pysyvät takuulla poissa haistamisetäisyydeltä!

Vierailija
55/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Ailan kanssa vaihdetaa päittäin kerran viikossa pikkarit

t. Pentti

Vierailija
56/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli päivää. Mulla ainakin värkki valuu (en tiedä pitäisikö mennä gynelle) sen verran runsaasti, että pikkareita pitää vaihtaa pari kertaa päivässä.

Vierailija
57/71 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin päivän käytön jälkeen, ja aina treenien jälkeen. En kuitenkaan aina käytä alushousuja tai käytän vain joissain tilanteissa, jolloin samat voi olla useammankin kerran päällä ennen kuin menevät pesuun.

Vierailija
58/71 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätin on itsepuhdistuva. On ihan normaalia, että sieltä valuu nesteitä ulos. Jos sulta ei koskaan tule mitään vuotoa, kannattaisi hakeutua lääkäriin.

Vierailija
59/71 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ne pitää vaihtaa. Joka ei vaihda on sairas tai alkoholisti.

Voin olla monta päivää putkeen yksin kotona käymättä missään ja tekemättä oikein mitään. En käy joka päivä suihkussa ja vaihdan alkkarit yleensä vain suihkussa käytyäni. En ole alkoholisti. Mitä sairauksia olisi syytä epäillä?

Vanhempiesi lapsuuden kodissa peseydyttiin varmaan kerran viikossa lauantai saunassa.

Aika lähellä. Olen tosi väsynyt eli rumasti sanottuna laiska. On taustelua yrittää pitää hygieniarutiinit säännöllisenä, kun ei ole koskaan oppinut niitä tavoiksi. Välillä onnistun käymään monena päivänä peräkkäin suihkussa, vaikka en tunne itseäni likaiseksi enkä käy missään, mutta sitten se taas jää, ja jaksan suihkuun vasta sitten, kun olen likainen ja pitää mennä kauppaan.

Joka päivä näen VAIVAA, että saan hampaani pestyä, joskus oon niin uupunut onnistuessani jo viikon putkeen pesemään hampaani joka aamu ja ilta, että pariin päivään en jaksa pestä kuin ehkä kerran tai pari. Tähän hampaidenpesuun pitää keskittyä niin, että suihkussakäynti jää sitten vähemmälle huomiolle.

Jos hoitaisin hygieniaani täydellisesti, muuhun ei energiaa jäiskään.

Yritän koko ajan tulla paremmaksi, mutta hidasta on kehittymiseni. Todella hidasta.

Olisitko masentunut tai uupunut? Silloin ei jaksa pitää itsestään huolta. Tuosta olisin enemmän huolissani kuin hajuistasi.

Vierailija
60/71 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitäin ja yöksi  erilaiset, löysemmät.  'Puhtaus on puoli ruokaa'.  On ihanaa olla puhdas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi