Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotu

Vierailija
10.10.2017 |

Vasta täältä opin, että miesten ja naisten sotilla on eroja. Nyt ihmettelenkin, että miksi omani on pariton vaikka olen nainen. Vai johtuuko siitä, että minulla ei ole kirjainta lopussa vaan numero? Ennen tätä numeroa loppuu kyllä parilliseen.

Anteeksi tyhmyyteni, nolottaa itseänikin tietämättömyyteni :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta täältä opin, että miesten ja naisten sotilla on eroja. Nyt ihmettelenkin, että miksi omani on pariton vaikka olen nainen. Vai johtuuko siitä, että minulla ei ole kirjainta lopussa vaan numero? Ennen tätä numeroa loppuu kyllä parilliseen.

Se on nykyisin hetu, eli henkilötunnus.

Sukupuoli selviää toiseksi viimeisestä merkistä. Viimeinen merkki on tarkastusmerkki ja se voi olla numero tai kirjain.

Vierailija
2/2 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyisin hetu, eli henkilötunnus.

Sukupuoli selviää toiseksi viimeisestä merkistä. Viimeinen merkki on tarkastusmerkki ja se voi olla numero tai kirjain.

Joo, niinpäs onkin. Pieni moka ja kiitos vastauksesta, nyt olen taas hieman viisaampi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi