Miten saa aamukakan tulemaan aiemmin?
Suoli toimii säännöllisesti. Yleensä 8-9 aamulla, jolloin olen jo töissä. Ja siellä sitten päristelen naistenvessassa, josta kaikki kuuluu ympäri toimistoa. Miten hitossa saan suolen toimimaan jo kello 6, kun olen vielä kotona? Vai lopetanko syömisen?
Kommentit (7)
Sonni siellä töissä. Se kuuluu työsuhde-etuihin. Sontia ja siitä saa liksaa. Pysyy oma wc siistinä ja säästät vielä kotoota vettä ja sähköä ku ei tarvii omaa pönttöä vetää. Olettaen että asut okt jossa on oma umpikaivo, jota pitää välillä tyhjentää. Niin itse ainakin teen äitillä joka asuu okt, jossa oma likakaivo. Pyrin sontimaan muualle, niin ei oma kakkakaivo täyty. Töissä pitää sontia ja juoda kahvit. Se on etu.
Pari kuppia kahvia ja rööki palamaan niin johan kakattaa.
Juo kahvia ja heitä pieni aamulenkki. Siksi kakka tulee vasta töissä, kun et silloin kotona ole vielä ehtinyt olla yhtään aktiivinen. Hetki kävelyä saa aineenvaihdunnan liikkeelle ja kahvi edesauttaa tilannetta.
Kiitti vinkeistä. Kahvia juon vasta autossa, kun muuten menis aamutoimet niin pitkiksi kotona, että pitäis herätä jo puoli viisi. Mutta ehkäpä tämä nyt on sen väärti, että tirpasen sufet naamaan ja kyykkyhyppelen kotona. Ärsyttää pinkoa joskus parkkipaikalta suoraan töissä vessaan. PRKL.
AP
Olisko vinkkejä sitten miten sais päivänkakan tulemaan vasta illalla tai sitte aamulla, ärsyttää kun tulee aina lounastauon jälkeen ihan kauhee p*skahätä, mutta työn vuoksi ei lounastauot ole tarpeeksi pitkiä istunnoille, siinä sitten pidättelet loppupäivän ja kotiin päästyäsi juokset vessaan. ärsyttävää prkl!
Vierailija kirjoitti:
Olisko vinkkejä sitten miten sais päivänkakan tulemaan vasta illalla tai sitte aamulla, ärsyttää kun tulee aina lounastauon jälkeen ihan kauhee p*skahätä, mutta työn vuoksi ei lounastauot ole tarpeeksi pitkiä istunnoille, siinä sitten pidättelet loppupäivän ja kotiin päästyäsi juokset vessaan. ärsyttävää prkl!
Syötkö aamiaista? Luultavasti tuo lounastauon jälkeen tuleva kakka johtuu juuri runsaammasta syömisestä. Jospa syöt enemmän aikaisemmin esim. just aamulla tai kevennät lounastasi, mutta se ei välttämättä toimi jos sitten jäätkin nälkäiseksi.
Juo pari lasillista vettä ja sitten kahvia. Vasta tämän jälkeen puuroa yms aamiaista. Iltaisin on hyvä nauttia ruokalusikallinen pellavansiemeniä liotettuna lasilliseen vettä. Anna luota pari tuntia.