Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassoilla hintojen lukulaitteet?

Vierailija
10.07.2008 |

kassajonossa jaella suojalaseja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tänään, että siihen ei saisi katsoa. Siis siihen punaiseen mikä näkyy sieltä koneesta... tai siis suoraan siihen itse koneesta tulevaan punaiseen. En tarkoita siis sitä punaista heijastumaa jossain pinnassa vaan että katsoisi sitä punaista ihan suoraan siitä laitteesta.

Ymmärtääkö joku nyt mitä tarkoitan.

Ruokakaupassa nyt ei kovin helposti pystykään katsomaan, mutta esim. vaatekaupoissa ne lukulaitteethan on sellaisia irrallisia.

Vitsi miten hankala selittää, mutta siis yritän kysyä että miten vaarallisia ne sitten on?

Ei vissiin oo haittaa jos joskus semmosta vilkasee? Kai toi meinaa että pitäis enemmän tuijotella?

Vierailija
2/4 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niissä ihan lasersäde on, mutta kuinka vaarallinen se siis silmille on?

Eräässä tutussa kaupassa tänään meidän 3v sai käteensä sellaisen ja myyjä nappasi sen pois ja sanoi ettei siihen saa katsoa. Toivottavasti tyttö ei katsonut.. :(

Myyjä itse katsoi siihen sitten kaksi kertaa ja sanoi, että siitä tulee sellainen outo tunne silmiin hetkeksi kun sitä katsoo. Käski minunkin katsoa, mutta en suostunut. Minulla oli vauvakin sylissä kun huitoi sen lukijan kanssa siinä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joka vilkaisu tai katsominen laitteeseen sais jotain vahinko aikaan niin niita laitteita ei todellakaan olisi joka kassalla.

Vierailija
4/4 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tuollaisesta kuullutkaan. Olen eräässä erikoisliikkeessä töissä ja meidän lukulaite on sellainen, että se heijastaa sitä valoa koko ajan suoraan eteenpäin. Sitä ei pysty peittämään, toisin kuin ruokakauppojen irtonaiset lukijat. Vaikea selittää, mutta valo heijastuu siitä koko ajan, ja minä seison siinä tuntikausia päivässä. En ole vahingoittunut mitenkään, enpä tosin ole sitä pahemmin siinä tuijotellutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi