Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kokoomus aina peräänkuuluttaa "vastuullisuutta", niin edustaako mielestäsi tuo eillinen vauvauutinen sitä?

Vierailija
10.10.2017 |

Turvataanko tässä vastuullisen kasvatuksen edellyttämä lapsen oikeus vanhempiinsa? Syntymän aikoihin lapsen isä on n. 70-v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tämä uutinen edustaa silkkaa itsekkyyttä.

Vierailija
2/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Niinistö ei ole kokoomuksen jäsen, Haukiosta en tiedä mutta jos on niin pelkkä rivijäsen jonka raskaus on yksityisasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston siemenet ei paskassa idä.

Vierailija
4/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tämä uutinen edustaa silkkaa itsekkyyttä.

Lisätään tähän vielä, että kokoomuslainen arvo sekin.

Vierailija
5/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen yksityisasia. Onnittelut heille. Moni nainenhan hankkii lapsen yksin, vaikkapa lahjoitetuilla siittiöillä. Tai adoptoi lapsen yksin. Kukaan meistä ei tiedä elonsa mittaa.

Vierailija
6/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on pitkäikäistä sukua, äitikin eli 98 vuotiaaksi.

Vierailija
7/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli on pitkäikäistä sukua, äitikin eli 98 vuotiaaksi.

Vetikö Salen mutsi norttia puolen vuosisataa kuin korsteeni?

Vierailija
8/8 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan tosiaan hankkii lapsen yksin, moni hyvin sairaskin ihminen hankkii lapsia, vaikka tietää sairauksiensa olevan perinnöllisiä. Itse hankin lapsia, koska halusin heitä, mikä varmaan on useimpien motiivi. Ehkä joku hankkii lapsia siksi, että olisi sitten joku, joka huolehtisi, kun tulee vanhaksi. Minusta tämä on kyllä hyvin outo syy.

Meidän kylällä on nähty yli 70-vuotiaita isiä ja lähes 50-vuotiaita äitejä, yksi oli 50 vuotta jo täyttänytkin. Ja nämä tapahtumat olivat ajoilta, jolloin hedelmöityshoitoja ei ollut saatavilla, eli ihan luomulla oli menty. Ei tämä tietysti ihan normimenoa ole, mutta eipä niin kovin kummallistakaan. 

Ja miettikää, kummilta vanhemmilta otetaan useimmin lapsia huostaan, nuorilta vai vanhoilta. Tuolle lapselle tulee erittäin hyvät oltavat.  Oma äitini oli lähes 40-vuotias, kun minä synnyin. Elää edelleen ja itse olen lähes 40. Monien ikäisteni ihmisten vanhemmat ovat jo kuolleet tai erittäin huonossa kunnossa, vaikka ovat siis paljon äitiäni nuorempia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän