Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salimiehet ällöttää

Vierailija
09.10.2017 |

Mun kommentit poistettiin toisesta ketjusta joten teen oman aloituksen.

Oon nuori, aika kuuma nainen, päätellen kaikesta saamastani huomiosta. Kerron nyt suurimman turn offin kaltaiselleni mimmille.

Se on se jos oot salimies!!! Hyi! Jos ravaat kuntosalilla ja pumppaat siel ähkien rautaa, pahimmassa tapauksessa ilman paitaa tajuamatta, miten muut nauraa partaansa, jos pullistelet peilin edessä, harrastat ällöjä poseerauksia jotka oot matkinut joltain -tun rumilta bodareilta, jos poistat sun luonnolliset miehekkäät ihokarvat, kaiken kaikkiaan jos sun kropasta paistaa "en tee koskaan oikeesti fyysistä työtä mutta pumppaan salilla ulkonäön takia", jos et oikeesti tee tai osaa mitään miehekästä, et selviäis erämaassa eikä sul oo mitään miehekkäitä kädentaitoja, "miehekäs" tarkottaa sulle vaan muovista friikkilookkia ja -tun rumia tapoutvaatteita.

Vedät proteiinisheikkejä ja sit pieret niin että kura lentää. Käytät naurettavaa salislangia kuten roinata, natu, soijat jne. Pahimmassa tapauksessa sul on joku ruma tribaalitatska ja pystyyn vedetty ruma geelitukka a la Nyyssölä.

Toisinsanottuna oot kuin joku ruusukkeita koiranäyttelyssä keräävä friikki sekasikiö verrattuna aitoon suteen.

Älä siis ees kuvittele, ainakaan ennenku muutat koko meiningin ja vaihdat harrastuksen. Koska toi on vaan -tun homomaista ja teet tota toisten miesten takia etkä naisten, joihin vetoaa OIKEESTI miehekäs mies. Tästä pitäis puhua enemmänkin ennenku kaikki sukupolveni miehet menee ja pilaa ittensä. -tun bodybyuilding-fitness -ska!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä

Vierailija
2/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene hakeen tosi miehesi sitten vaikka jooga retriitiltä. No ei kun oikeesti miksi pitäisi luokitella miehiä. Kaikki miehet on ihania omalla tavallaan oli se sitten puuta halaava hippi tai vaikka salimies. Sanat ruumiinosat kuitenkin kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene hakeen tosi miehesi sitten vaikka jooga retriitiltä. No ei kun oikeesti miksi pitäisi luokitella miehiä. Kaikki miehet on ihania omalla tavallaan oli se sitten puuta halaava hippi tai vaikka salimies. Sanat ruumiinosat kuitenkin kaikilla.

Mä haluun luoda balanssia koska tän bodausvillityksen keskellä tosi moni tuntuu kuvittelevan et salimies on joku korkein alfa. -tut on. Ja koska liian moni mielikuvitukseton tai sosiaalisesti vähän lahjaton äijä luulee et naisongelmat ratkee saliharrastukselta. Saattaapi mennä ojasta allikkoon. Enemmän pitäis puhuu siitä miten monelle naiselle salipelle on totaali turn off!!! Tää on ihan sama juttu ku muijien -tun törkeet kumihuulet joista suurin osa NORMAALEISTA miehistä ei tod syty mut joidenkin instagram-mielikuvien perässä vaan mennään ja -ttu pilataan oma itse.

Vierailija
4/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä...

pahimpia on vanhemmat naamasta eltaantuneet salimiehet jotka luulee olevansa "nuorekkaita" ja että siks mä 25v kiinnostuisin... :D Oi voi

Vierailija
5/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
6/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Oo sit ilman salimiestä. Tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi