Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

himoliikkujilla ihanan tiukat pimpsat!

Vierailija
07.04.2006 |

Sen olen näin miehenä huomannut. Elin 5 vuotta poikamiehenä, ja tämän asian kyllä huomasin... nykyisellä avopuolisollani on aivan ihanan tiukka pikku pimpsa, ja hän treenaa 5-6 kertaa viikossa rankkaa lajia!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastajat. hmm joksus näkee ratsastamssa niin täyteläisii maatiaisia ja site tiukkaa vielä.

Vierailija
42/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiukassa tussussa on vain se huono puoli, että se kiihottaa niin paljon, että pitää rakastellessa koko ajan miettiä jotain ei-kiihottavaa juttua, ettei laukea liian nopeasti.

minulla juuri tälläinen " ongelma" tyttöystäväni kanssa....

...mun rakstajan on pakko käyttää kumia, vaikka nautinto ilman olisi paljon suurempi, koska muutoin ei kerkee nauttimaan mun kaa naimisesta, höh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon, etten koskaan ole törmännyt aikuiseen mieheen, joka puhuu pimpsasta.

Vierailija
44/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiukassa tussussa on vain se huono puoli, että se kiihottaa niin paljon, että pitää rakastellessa koko ajan miettiä jotain ei-kiihottavaa juttua, ettei laukea liian nopeasti.

minulla juuri tälläinen " ongelma" tyttöystäväni kanssa....

...mun rakstajan on pakko käyttää kumia, vaikka nautinto ilman olisi paljon suurempi, koska muutoin ei kerkee nauttimaan mun kaa naimisesta, höh!

Vika ei kyllä ollut mun tiukassa vaan sen herkässä. Käytettiin sitten kahta kumia päällekkäin.

Vierailija
45/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa yksi kohtuu halpa liikuntalaji jota voi harrastaa kerran viikossa (tai sitten kotona) ja joka olisi nimenomaan hyvä lantionpohjanlihaksille. Ja jonka harrastus olisi helppo aloittaa nollapohjalta, olen siis peruslöysä vajaa 70kg kahden lapsen yh.

Naiminen. Ei maksa mitään ja on hauskaa. Voi harrastaa kotona(kin), on nimenomaan hyvää lantionpohjanlihaksille. Välineet aina mukana. Taidon karttuessa aktiivinen harrastaja saa lajilta enemmän.

Vierailija
46/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-reva

-vittu

-tavara

-toosa

-emätin

toivon, etten koskaan ole törmännyt aikuiseen mieheen, joka puhuu pimpsasta.

Vierailija
47/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se herkkäkään liian nopeasti laukea, jos vain toista reunaa hankaa tai ei mitään reunaa...

Vika ei kyllä ollut mun tiukassa vaan sen herkässä. Käytettiin sitten kahta kumia päällekkäin.

Vierailija
48/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa yksi kohtuu halpa liikuntalaji jota voi harrastaa kerran viikossa (tai sitten kotona) ja joka olisi nimenomaan hyvä lantionpohjanlihaksille. Ja jonka harrastus olisi helppo aloittaa nollapohjalta, olen siis peruslöysä vajaa 70kg kahden lapsen yh.

Naiminen. Ei maksa mitään ja on hauskaa. Voi harrastaa kotona(kin), on nimenomaan hyvää lantionpohjanlihaksille. Välineet aina mukana. Taidon karttuessa aktiivinen harrastaja saa lajilta enemmän.

Lisätään että lajia ei tarvitsisi piilotella taaperoilta. Yh:na kun ei vakituista harjoittelijakumppania ole, enkä viitsi kotiimme raahata joka viikko uutta "äitin jumppakaveria".

Vierailija
49/54 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se herkkäkään liian nopeasti laukea, jos vain toista reunaa hankaa tai ei mitään reunaa...

Mutta tosissaan tiukan ja "vaan toisen reunan" välillä on paljon ihan normisti löysynyttä.

Onhan se miehelle kivempi sanoa silloin että nainen tuntuu liian hyvältä kuin että oma nalli ei vaan kestä.

Vierailija
50/54 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pimpsa alunperin hieman "löysempi" tai "tiukempi" ei ole kovinkaan olennaista. "Pimpsalihaksia" eli alapohjan lihaksia voi opetella hallitsemaan ja niitä voi kehittää. Olemme vaimoni kanssa sen verran seksihulluja, että rupesimme yhdessä myös tätä päätä treeneemaan mun kuntoilun ohessa. Kehitys on ollut todella merkittävä, mutta vei aikaa. Nyt vaimo pystyy halutessaan ja haluamassaan tahdissa napakastikin puristelemaan patukkaani. Ennen kaikkea on ollut välillä todella hauskaa. emme tee tätä hampaat irvessä.

Vierailija
51/54 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin himoliikkujanaisten pimpat maistuvat aivan kammottavalle, verrattuna normaalinaisiin. Näin sanovat myös kaikki kaverini. Että se siitä ihanuudesta.

Juuri näin. Vuosien kuluessa olen ihmetellyt asiaa. Himourheilijoiden pimput maistuvat, ja haisevat, pahalle, epäterveille jotenkin. Luomunaiset sitten maistuvatkin parhaille - ja huumaavan kiihottaville! Nami.

Vierailija
52/54 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pimpsa alunperin hieman "löysempi" tai "tiukempi" ei ole kovinkaan olennaista. "Pimpsalihaksia" eli alapohjan lihaksia voi opetella hallitsemaan ja niitä voi kehittää. Olemme vaimoni kanssa sen verran seksihulluja, että rupesimme yhdessä myös tätä päätä treeneemaan mun kuntoilun ohessa. Kehitys on ollut todella merkittävä, mutta vei aikaa. Nyt vaimo pystyy halutessaan ja haluamassaan tahdissa napakastikin puristelemaan patukkaani. Ennen kaikkea on ollut välillä todella hauskaa. emme tee tätä hampaat irvessä.

Millä tavoin vaimosi treenaa?

Vierailija
53/54 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa harrastavien naisten pimppi voi olla hiukan karumman makuinen joka johtuu täysin ruokavaliosta mutta jos pimppi on hyvin pesty niin toi asia on hyvin pieni miinus jos naisella on lantiopohjan lihakset hyvässä kunnossa ne osaa tehdä sellaisia juttuja just esim joogan ja pilateksen ansiosta että huhhuh.. Ylistys näille naisille!

Vierailija
54/54 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en harrasta kuin vaunujen työntelyä ja taustallani on syömishäiriö jonka yhteydessä myös lenkkeilyni muuttui sairaalloiseksi. Lenkkeilyä en uskaltaisi aloittaa enkä myöskään mitään kovin ulkonäkökeskeistä lajia. Enkä mitään herkästi "käsistä lähtevää". Toivoisin mahdollisimman "tervettä" lajia joka vahvistaisi lantionpohjaa, selkää ja keskivartaloa yleensäkin.

Siis lajia joka parantaa seksitaitoja ja terveyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän