Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Michael Kors -raivo. Oletteko muut törmänneet?

Vierailija
09.10.2017 |

Olin siis junassa ja olin laittanut Kors-laukkuni viereiselle penkille. Kohta siihen tuli ämmä huutamaan että mun pitää siirtää laukkua että se pääsee siihen. Junassa oli aika täyttä mutta oli siellä muitankin vapaita paikkoja mutta ämmä tuli huutamaan just mulle Suurin syy varmaan se että mulla oli "merkkilaukku". Tuli tosi paha mieli tästä. Itse olen laukkuni omila säästöilläni ostanut. Eikä ole iso palkka mulla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi. 

Vierailija
2/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korsin naama aineellistui välittömästi mieleeni ja tunsin hetken olevani järkevä, koska en itsekkäästi varaa julkisissa kulkuneuvoissa kahta istumapaikkaa käyttööni enkä osta laukkuja vain merkin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä junassa oli vapaita paikkoja joten se ei ollu nyt se juttu tässä. Eikä koko juna. Vaan se että jotkut ihmiset muuttuu agressiiviksi kun ne näkee muilla jotain hienoo. Eli siitä tässä kyselin.

ap

Vierailija
4/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se sun MichaelKors kauhean väsy, kun sille piti oikein laittaa oma penkki?

Olis istunut sun typerän laukkus päälle.

Vituttaa tuollaiset omahyväiset LEHMÄT, jotka kuvittelee että "merkkilaukulle" pitää olla oma paikka.

Voi luoja mikä idiootti olet sen "merkkilaukkus" kanssa.....ja oikein tuli paha mieli...yhyyyyy.

Hook, line and sinker 🙄

Vierailija
5/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä junassa oli vapaita paikkoja joten se ei ollu nyt se juttu tässä. Eikä koko juna. Vaan se että jotkut ihmiset muuttuu agressiiviksi kun ne näkee muilla jotain hienoo. Eli siitä tässä kyselin.

ap

Michael Kors "jotain hienoo"? Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
6/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Michael Kors hieno merkki vai????!!

Buahhaaahhaaaaaaa.....

Just.

Vaikka olis Chanelin laukku, niin ei sille varata omaa penkkiä.

Yritä nyt niillä kananavoillasi se ymmärtää!

Vierailija
7/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle suru-uutinen: Korsin laukku ei ole mikään hieno laukku vaan vahvasti profiloitunut laukuksi jota ostelevat nuoret pienipalkkaiset wannabe-bloggaajat säästettyään kovasti "merkkilaukkuun". Oikeisiin luksuslaukkuihin ei varmasti ole varaa jos kantaa Korsia. Ja jos haluaisit olla tyylikäs etkä vain hienostella, sinulla olisi laadukkaan oloinen laukku jonka merkkiä tai hintatasoa ei ole helppo tunnistaa.

Kukaan ei ole kateellinen laukustasi ja siitä heräävä tunne on pikemminkin myötähäpeä kuin aggressio, varsinkin jos käyttäydyt ikään kuin laukkusi olisi jotain superhienoa.

Vierailija
8/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko oikeasti joku 19vee?

Ai, hienoo vai?

Hommaa itselles pikkuisen hintavampi laukku, niin se voisikin olla hienoo.

MK ei sitä ole.

Vierailija
9/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Pariisissa ja tunnistan aina suomalaiset turistit siitä että niillä on Korssut kainalossa ja on olevinaan niin hienoa :D

Vierailija
10/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollollooo

Vierailija
11/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Junissa on yleensä paikkaliput. Olisit ostanut Michaelille oman lipun jos sen piti saada oma penkki. Oletan että tarkoitat siis oikeita junia etkä mitään Kerava-Porvoo lähijunia.

Itse en edes tunnistaisi Korsin laukkua vaikka istuisin sen päälle joten kävin katsomassa netissä millaisen laukun omistajilta on odotettavissa raivohullua käytöstä. Eihän nuo laukut edes ole järin kalliita. Isot logot oli kovin mauttomia ja laukut näyttivät siltä että sisätilat ei ole kovin käytännölliset. Ei jatkoon.

Vierailija
12/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi merkkilaukkua edes ilmaiseksi. Ja olen minäkin joutunut istumaan kolmen ison laukun kanssa ihan jalat puutuneina ,kun pitkänmatkan bussi ollut ihan täynnä ja ollaan yritetty kaikille löytyy paikka.

13/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin istunut sen laukun päälle ja todennut vain että oho, en huomannut.

Ensi kerralla osaat sitten ehkä pitää laukkusi poissa penkiltä.

14/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Junissa on yleensä paikkaliput. Olisit ostanut Michaelille oman lipun jos sen piti saada oma penkki. Oletan että tarkoitat siis oikeita junia etkä mitään Kerava-Porvoo lähijunia.

Ei jatkoon.

Lähijunissa ei ole paikkalippuja, ei ainakaan Hsl:n vaikutusalueella.

Vierailija
15/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani nuoret tytöt tilailevat näitä "merkkilaukkuja" kiinasta. Jokaisella monta. 😂

Vierailija
16/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mummeli sanoo että siirrätkö laukkus vai istunko päälle, ja istuu heti. Jos on tosi nopea, ehtii juuri ja juuri kiskaista laukkunsa turvaan. Ja mummeli nauttii.

Vierailija
17/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kors on samanlainen merkki kuin Guess: markettikamaa, jota jostain syystä kuvitellaan luksukseksi kun hintalapussa on kolmelukuinen summa. Teinit ostavat rippijuhlarahoillaan oikein Michael Korsin laukun ja kuvittelevat omistavansa jotain Chaneliin verrattavaa.

Vierailija
18/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja elää omassa kuplassaan, varmaan aika nuori vielä, raukka.

Vierailija
19/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en henkilökohtaisesti tykkää yhtään niistä logo-killutin laukuista ,mutta esim. ne pikkulaukut menee joissa ei  ole sitä killutinta (ainakin vielä :D) 

Vierailija
20/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kors hienoo?! Haha, mulla on sellanen hoitolaukkuna :D piti olla sellanen mikä saa pyöriä lattialla ja lapsi potkiskella kuraisilla jaloillaan!