Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen meluisassa työpaikassa ja vapaa-ajallani en halua kuulla mölyä. Tätä ei ravintolan työntekijä ymmärtänyt

Vierailija
09.10.2017 |

Olen siis töissä tehtaassa jossa on todella kova meteli koko ajan. Pääni ei kestä enää vapaa-ajalla mölyä joten pyysin että ravintolan kokki sulkee radion joka soi taustalla. Se ei ollut kovalla mutta kaikki ylimääräinen möly raastaa hermojani.

Asiakkaan toivomuksia tulee kuunnella ja olenkin kaikkialla muualla saanut loistavaa palvelua ja työntekijät ovat sulkeneet radion minun ollessa asiakkaana.

Nyt kuitenkin kävi niin että eräässä ruokapaikassa kokki sanoi että ei aio sulkea radiota minun vuokseni. Minusta tuo oli jo törkeää asiakasta kohtaan. Onko tällainen mielestänne ammattitaitoista asiakaspalvelua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla suomalainen kokki

Vierailija
2/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin paljon kaipaa hiljaisuutta, että taustamusiikki on suljettava, kannattaa syödä kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit sitten itse peukuttamassa omaa aloitusta?

Vierailija
4/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei nyt selvinnyt miksi olit oman kotisi ulkopuolella.

Vierailija
5/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos seuraava asiakas pyytää laittamaan radion päälle? Sitäkinkö sitten pitäisi kuunnella, ja seuraisi mahdollinen loputon kiertokulku.

Asiakastarpeesta täytyy ymmärtää se, ettei ole tarkoitus toteuttaa jokaisen asiakkaan toivetta, vaan kokonaisuutena vastata useimpien asikkaiden tarpeisiin. Aina on joku, joka ei ole palveluun tyytyväinen. Tarkoitus on miellyttää niitä suuria asiakasryhmiä.

Tämä on ihan lähtökohtia palvelumuotoilussa ja muussa asiakaslähtöisessä kehittämisessä.

Vierailija
6/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin töissä haluan kuunnella radiota, kuten varmaan tuo kokkikin työpaikallaan. Ehkä kannattaisi syödä kotona eikä edes mennä ravintolaan syömään jos haluaa syödä rauhassa.

Mua taas kyrsii se työkavereiden jatkuva hölötys töissä, ei jaksa kiinnostaa jonkun henkilökohtaiset tilitykset.

Itsekin ku haluan joskus rauhaa työpäivän jälkeen niin en silloin lähde mihinkään.

Vierailija
7/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminäjaminä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi