No niin mikä Jennin ja Saulin vauvalle nimeksi? Tytön ja pojan nimiä kehiin!!
Kommentit (142)
Ennen kuin presidentin kanslian serveri kaatui, siellä pyydettiin nimiehdotuksia. Yksi ehdotuksen tekijä pääsee kummiksi, jos kuuluu kirkkoon. Jos ei kuulu, pääsee henkiseksi kummiksi. Siis ehdotukset sinne. Täällä ehdotukset menevät hukkaan.
Jos poika: Adolf, Urho, Kyösti, Risto, Mauno, Josif
Jos tyttö: Tarja
Mä luulen, että tulee äärikonservatiivinen nimi. Jenni on noista kahdesta vielä enemmän koti-uskonto-isäinmää -ihminen kuin Sale. Nimi voisi olla pojalla Juhani, Lauri, Antti tai Matti. Tyttöllä Anna (ehkei, kun Halosella oli anna) tai joku Katariina tai vaikka Vilma.
Tai sitten runollisempi klassikko: Helena tai Esteri tai Toivo.
Vierailija kirjoitti:
Jos poika: Adolf, Urho, Kyösti, Risto, Mauno, Josif
Jos tyttö: Tarja
Miksei Martti kelpaa?
Mulle tuli heti mielikuva pojasta jonka nimi on Toivo Niinistö. 😊
Vierailija kirjoitti:
Sauli+Jenni= Sanni
Ja Niinistö on sukunimi
Eikös sukunimien pitänyt olla aina parin oma valinta johon mikään ulkopuolinen yllyke ei vaikuta? Aika hanakasti promotoitte sitä miehen nimeä parempana ettekä edes pidä naisen nimeä vaihtoehtona. Aika törkeää.
Astrid Sofia Niinistö
Paul Johannes Niinistö
Sini siniristilipusta mieleen ja Karl Fazerin sinisestä suklaasta. Suomi teemalla ajattelin.
Kannattaisi antaa sukunimeksi Haukio, on harvinaisempi ja kauniimpi nimi.
Molemmat ovat luontoihmisiä ja Jenni "luonnonsuojelija", joten jotenkin kuvioon sopisi se, että lapsi saa luontonimen tai sitten perinteisen, jotenkin suomen historiaan sopivan nimen. Molemmat kertovat suosikki kukakseen Kielon, joten se on mun veikkaus tytön nimeksi.
Öh,, miksi pidätte miehen sukunimeä automaationa? :DDD Eikös tässä kysytty etunimiä?
Ei varmasti ole mikään kasarin lähiönimi, vaan joku hyvin konservatiivinen, klassinen ja järkevä nimi, joka samalla olisi ehkä kansainvälinenkin. Ei mitään ihan suomijunttia tyyliin Maija tai Matti, muttei mitään yliampuvaa tyyliin Christina.
Tytölle esim. Elsa, Maria, Sofia, Aino, Emma, Hanna, Eva, Elina, Loviisa, Matilda, Elviira, Edith, Alina, Ellen, Vilhelmina, Vera, Eleonoora, Helene, Sonja
Pojalle tyyliin: Emil, Eerik, Anton, Elias, Viktor, Oskar, Leo, Aleksanteri, Henry, Elis, Samuel, Frans, Luukas, Henrik, Oskar