Minkälainen ihminen on jousimies?
Kommentit (11)
Vapauden kaipuinen, itsenäinen. Tempperamentinen.
hauska, nokkela, fiksu, sisukas, ja silloin harvoin kun tulistuu, niin tulistuu sitten kunnolla.
oikeasti ei tiedä nauraisko vai paskantaisko. Täysin vailla realiteetteja.
jopa seiskan... ;-)
t:jousimies- nainen
Vailla realiteetteja on joskus kyllä suunnitelmineen, mutta muita yleensä jousimiehen piirteiksi lueteltuja en hänestä löydä.
mistä saa äänet kuulumaan mediplayerissä? olen tsekannut ohjauspaneelin kautta, että ei näyttäisi olevan mitään rukseja että ei ääniä, mutta silti ei kuulu mitään. osaako kukaan neuvoa
t. jousimies
joo, ja se pitää paikkansa että hauskaa seuraa:) Ainakin minä olen ystäväpiirissä se jota pyydetään bilettään mukaan.
sulkeutunut ja varovainen. Otan jatkuvasti toisten tunteet huomioon, enkä uskalla tuoda negatiivisia ajatuksiani julki, jotta en satuttaisi muita. Tosin päästelen sammakoita suustani vähän liian usein...
En ole boheemi, vaan realisti (mutta ehdottomasti opitimisti!). Haaveita on paljon, mutta aion ne myös toteuttaa.
Lisäksi olen todella empaattinen. Näen asioista yleensä kaikki puolet, joten mustavalkoinen ajattelu on minulle vieras käsite.
Olen myös todella joustava, suvaitsevainen ja avarakatseinen.
t. jousimies
Monissa asioissa olen perfektionisti, mutta monissa melko suurpiirteinen. Kärsimätönkin tahdon olla. Pitkäjänteisyyttä vaativat tehtävät tuskastuttavat.
Rentoja epänipoja, älykkäitä ja empaattisia.
t. Jousimies