Presidenttiparille vauva!!
Mitä suurimmat onnittelut!!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201710090140543_u0.shtml?ref=juurinyt_d…
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nyt Suomessa vauvatalkoot.
Toden teolla. Valkoiset heteromiehet loppuu kohta käsistä.
Sauli saa hienon 70-vuotis lahjan.
Onnea heille. Toivottavasti Sale pääsee ensi keväänä viettämään ansaittuja eläkepäiviä vauvanhoidon merkeissä.
Mielestäni ei ole ihan reilua ehdoin tahdoin tehdä lasta tilanteeseen, jossa on hyvin todennäköistä että isä kuolee ennen kuin lapsi edes täysi-ikäistyy.
Mä aloin jo uutisen luettua miettimään onko nyt aprillipäivä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, onnea 😍💙 Tulin onnelliseksi tästä uutisesta :3
Niin minäkin, enkä tiedä edes miksi. Hymyilin isolla hymyllä!
Presidenttiparin esikoisen laskettu aika on helmikuussa 2018.
”Kerromme ilouutisen: Jos kaikki sujuu odotetusti, perheemme kasvaa helmikuussa 2018. Lasta on useiden vuosien ajan odotettu ja toivottu. Näihin vuosiin on lukeutunut monia vastoinkäymisiä. Siksi onnen ohella on raskauden alkuun sisältynyt herkkyyksiä, mutta nyt voimme asiasta kertoa”, kertovat perheenlisäyksestä tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio tiedotteessaan.
Kyseessä on yksityinen perheasia, eikä perheenlisäys tule vaikuttamaan presidentin työn hoitoon.
IS
Olen järkyttynyt vaikka en tiedä edes miksi oikeastaan. Tai ehkä typertynyt on parempi sana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Sauli on kun lapsi on 16v
Todennäköisesti kuollut jo
Ihanaa, että Suomeenkin saadaan pikku"prinssi"/"prinsessa", jonka kehitysvaiheita ja söpöyttä seurata. Naapurissa näitä putkahtelee alvariinsa :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea parille!
Huvitti tuo "lisää aiheesta hetken kuluttua" uutisessa. Mä en usko että meidän tarvitsee tietää enää yhtään mitään lisää tästä aiheesta, tää tieto riittää meille, kiitti. :D
Mitä, etkö muka toivo mungotyylistä selontekoa lapsen alulle laittamisesta?
Ihana uutinen, kaikkea hyvää heille. <3
Varmaan on ollut keskenmenoja, koska kerrottiin, että on ollut vastoinkäymisiä aiemmin.
Tänä vuonna on ennätysmäärä katsojia linnan juhlilla..
Oi onnea :) Löytäisinpä itsekin vastuuntuntoisen suomalaismiehen jonka kanssa saisi lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna on ennätysmäärä katsojia linnan juhlilla..
Tänä vuonna tv pysyy erityisen visusti kiinni.
Täydellinen ajankohta kaiken lisäksi. Suomen kansa luottaa ydinperheeseen; Äiti, isä, onnellinen liitto ja lapsi. Nyt alkaa tasavallan asiat olla oikeilla raiteilla!
Reipas ja nuorekas isukki vaavilla. No on niitä huonompi kuntoisempiakin seitsenkymppisiä..
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nyt Suomessa vauvatalkoot.
Ei ala. Syntyvyys on tänä vuonna 8%pienempi kuin viime vuonna. Itse ennustan ettei ensi vuonna syntyvyys nouse tai tasaannu, vaan jatkaa laskuaan vähitään 5%:lla.
❤️
Ihanaa :)