Ihotautilääkärille? Osaatteko auttaa
Luomeen sattunut, kutittanut ja kuumottanut parin päivän sisällä. Pelottaa vähän.
Pitäisi käydä ihotautilääkärillä mutta hinnat mitä nyt näin järkyttivät minua. Ei meinaa saada rauhaa eli pitäisi jo päästä. Osaatteko sanoa mitä kautta kannattaisi mennä? Oletteko itse käyneet missä ja mikä on ollut hinta pelkästä tarkastuskäynnistä? Soitan vielä työterveyttä hoitavalle jos he korvaisivat tästä mitään mutta epäilen. Olen 21
Kommentit (8)
Eiks ole parempi hoitaa asia nyt kuin heti, hinnasta viis? Kyse on sun elämästä ja terveydestä.
Toki on. En antaisi tämän odottaa enää muutamaa tuntia kauempaa.
Kokeilepa ihan nyt ekaksi vaan rasvata iho kunnolla. Voi olla ihan vaan kuivaihoisuutta ja sitä, että luulet sen olevan ihosyöpää -> seuraat sitä liikaa.
Ja jos ei loppuviikostakaan ole lopettanut kutinaa, niin sitten varaat ajan työpaikkasi työterveyslääkärille. Hän antaa sitten lähetteen luomenpoistoon. Ei siihen mitään ihotautilääkäreitä tarvita, itse olen poistattanut runsasluomisena luomia kymmenkunta kertaa ja aina yleislääkärillä.
Joo ei siinä nyt mitään paniikkia tarvitse ap kehittää. Ja normaali yleislääkäri riittää hyvin.
Jos sinulla on varaa, voit varata ajan itsekin yksityiselle luomenpoistoon, poistettavahan tuo joka tapauksessa on. Kudosnäytteestä sitten katsotaan oliko jotain vai ei. Tuskin on.
Ymmärrän kyllä. Se voi olla vaikka finnikin mikä kasvaa ihan viereen. Pahassa paikassa pään takana, ettei meinaa nähdä peilikaapillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa ihan nyt ekaksi vaan rasvata iho kunnolla. Voi olla ihan vaan kuivaihoisuutta ja sitä, että luulet sen olevan ihosyöpää -> seuraat sitä liikaa.
Ja jos ei loppuviikostakaan ole lopettanut kutinaa, niin sitten varaat ajan työpaikkasi työterveyslääkärille. Hän antaa sitten lähetteen luomenpoistoon. Ei siihen mitään ihotautilääkäreitä tarvita, itse olen poistattanut runsasluomisena luomia kymmenkunta kertaa ja aina yleislääkärillä.
Sinä sanoit ihosyöpä
Ap
käy työterveyshoitajalla tai-lääkärillä tai näytä terveyskeskuksessa. ilmoita luomituntemuksista ajanvarauksessasi