Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä ärsyttää valitus köyhyydestä!

Vierailija
09.10.2017 |

Tuttu ihminen on valittanut köyhyyttä. Hhmmh... käy 90 euron hoidoissa, ajelee taksilla ja vaikka mitä.
Sain kuulla että oli saanut myös ison summan rahaa..
Itse tiedän mitä se on kun oikeasti ei ole rahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kampaajalla käynnit, uudet vaatteet ja sitten joihinkin luentomaksuihin kymmeniä euroja tämä käyttää.

Käsittämätöntä köyhän elämää:)

Vierailija
2/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis kirjoittaa että kyllä ärsyttää tuttava, eikä valitus köyhyydestä, koska sitähän säkin just teit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä "köyhiä eläkeläisiä". Asuvat isoissa omakotitaloissa jotka on maksettu kokonaan jo vuosikymmeniä sitten. On kesämökkiä ja autoa sun muuta omaisuutta vaikka kuinka paljon.

Sitten valitetaan suureen ääneen miten maitolitra maksaa 90 senttiä. Ei ole varaa. Voi voi voi.. köyhä eläkeläinen.. pieni eläke

Vierailija
4/6 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Valitus se silti on.

Vierailija
5/6 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäis kirjoittaa että kyllä ärsyttää tuttava, eikä valitus köyhyydestä, koska sitähän säkin just teit.

Siinä on se juttu että mä olen oikeasti köyhä.

Vierailija
6/6 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on näitä "köyhiä eläkeläisiä". Asuvat isoissa omakotitaloissa jotka on maksettu kokonaan jo vuosikymmeniä sitten. On kesämökkiä ja autoa sun muuta omaisuutta vaikka kuinka paljon.

Sitten valitetaan suureen ääneen miten maitolitra maksaa 90 senttiä. Ei ole varaa. Voi voi voi.. köyhä eläkeläinen.. pieni eläke

sitten näin pienipalkkaisena on kiva nähdä noin 4cm paksuinen kasa 100 euron seteleitä :D

t:kassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme