Työttömäksi jäätyä olen nukkunut väh 10 h päivä
Luulisi että olisin virkeämpi kun voin mennä nukkumaan ja nousta silloin kun haluan, mutta eintodellakaan.
Kommentit (7)
Niin minäkin nukkuisin jos ei olisi vauvaa. Nukkuminen on vaan niin ihanaa. Ehkä parasta elämässä.
Ihminen jolla on sosiaalista elämää ei mene nukkumaan klo 21. Erakko kyllä.
Ap, sinä nukut väsymystäsi pois. Helpottaa ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on merkitystä milloin menee nukkumaan että miten virkeänä herää.
Silloin kun on lomalla ja menee nukkumaan siinä 24-03 välisenä aikana niin aina aamuisin huomaa että ei ole virkeä olo, uni ei ole hyvälaatuista selvästikään.
Luulen että ihmiskropalle on terveellisintä mennä nukkumaan siinä 21-23 aikoihin.
Riippuu kunkin luonnollisesta rytmistä. Itselläni taas niin, että olen virkein jos saan nukkua siinä 03-04 aamuyöstä alkaen. Heräilen joskus alkuiltapäivästä, heti pirteänä ja hyväntuulisena. Kun taas edes pitkät unet ei auta jos joutuu heräämään klo 7 tai 8, olen ihan zombie ja kiukkuinen aina aamuisin.
Huomenta. Enemmänkin näköjään menee. Tulosruudun vielä illasta muistan. Joskus kuuelta kusella kävin.
Näin. Tästä aamupalan kautta uuteen viikkoon. Ei oo enää darrakaan. To asti ku taas vetoja lyö ja netistä pelejä livenä seurailee, niin taas on kohta pe ja pääsee dokaileen.
Tsemppiä sinne duuneissa palstailijoille! Painakaa hiileen vaan. Prööööt!
Sillä on merkitystä milloin menee nukkumaan että miten virkeänä herää.
Silloin kun on lomalla ja menee nukkumaan siinä 24-03 välisenä aikana niin aina aamuisin huomaa että ei ole virkeä olo, uni ei ole hyvälaatuista selvästikään.
Luulen että ihmiskropalle on terveellisintä mennä nukkumaan siinä 21-23 aikoihin.