Sinä, joka olet saanut töitä vuonna 2017
Kommentit (34)
Hain työpaikkoja, sain useamman, valitsin parhaan. Keväällä valmistunut sh.
te-palvelut.fi, hakemus, haastattelu, toinen haastattelu, tieto työpaikasta, irtisanoutuminen entisistä töistä ja siirtyminen uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mol.fi, yksi hakemus, yksi haastattelu. Lastentarhanopettaja.
Enontekiö..?
Pitkäaikaistyötön, löysin paikan firman omilta sivuilta (ei ollut haussa te-toimistossa), panostin hakemukseen, kävin parit haastattelut ja sain paikan. Työkokemusta arvostettiin eikä ketään tuntunut haittaavan aukot ansioluettelossa. Vakipaikan vielä sain.
Täytyy sanoa että vieläkin tuntuu ihan epätodelliselta, vaikka huhtikuusta asti olen töitä tehnyt. Kuulemma kukaan ei palkkaa pitkäaikaistyötöntä, sanotaan.
Hakemus työpaikkailmoituksen perään, haastattelu, testit ->työsopimus.
Kuvittelin, ettei muuta tapaa olekkaan.
Muutin työpaikan perässä 600km kun sellaisen onnistuin saamaan. Ihan Mol.fi oli paikka auki.
Mol.fi, entinen pomo tunsi tulevan pomon.
Lähetin hakemuksen, on työkokemusta alalta, niin sain paikan.
Opiskelin työttömyystuella 1,5v, valmistuin keväällä, olin 3vk työttömänä, sain vakipaikan harjoittelupaikasta. Epäilen vieläkin ovatko tosissaan.
Olen saanut 3 työpaikkaa tänä vuonna. Yhteen mollin kautta, yhdestä soitettiin että pääsetkö töihin ja kolmanteen pääsin suhteilla. Työpätkien välissä ei oikeastaan ole ollut edes taukoa.
Pääsin kesätöihin siivoojaksi. Oli kyllä todella surkeaa hommaa. Ei enää ikinä.
Sen jälkeen olen saanut tuttujen kautta pieniä työkeikkoja jotka liittyvät harrastukseeni.
viime kesäisestä työpaikasta soitettiin ja pyydettiin töihin. Vakipaikan sain
Mol.fi, sähköpostilla hakemuksia, muutama työhaastattelu ja sopivassa paikassa nimi paperiin.
Mol.fi, yksi hakemus tuntemattomaan paikkaan. Hyvät suosittelijat ja tärppäsi. Opettaja pk seutu
Yhteen hain, muihin pyydettiin. Yhteensä joku 7 työpaikkaa.
Mol.fi, yksi hakemus, yksi haastattelu. Lastentarhanopettaja.