Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ilkeä sisko

Vierailija
08.10.2017 |

Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Hän haukkuu, lyttää ja pilkkaa kaikkea mitä minä teen. Jopa lasteni paino-ongelmat kuuluvat hänelle. Puhumattakaan nyt omasta koulutuksestani, työstäni, harrastuksistani, ystävistäni tai omasta suvustani.

Olen yrittänyt jo vuosia olla asiallinen ja kiltti tuota ihmistä kohtaan, mutta on selväksi tullut ettei hän pidä minusta. On läheinen veljensä kanssa ja asuu lähellä joten käy paljon meillä niin eroon ei pääse. Vasta viime aikoina on alkanut mennä hermot lopullisesti kun kyseinen ihminen jäi työttömäksi jokin aika sitten.

Nyt sillä on sitten aikaa käydä lastensa kanssa meillä vähintään parin päivän välein, myös ruokaa pitää antaa kun sopivasti ovat ruoka-aikaan täällä, sitten arvostellaan ruoka ala-arvoiseksi mutta paremman puutteessa kuulemma kelpaa. Miehelle olen tästä puhunut mutta ei viitsi sanoa mitään siskollensa kun se kuulemma on vaan ollut aina tuollainen.

Mitä tällaisen kanssa voi tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pallit kirjoitti:

Sanot suoraan että sulle ei noin puhuta eikä kohdella kuin paskaa etenkään sinun omassa kodissasi. Tarpeen vaatiessa sanot että ei tarvi käydä ollenkaan eikä pitää yhteyttä.

Niin paljon helpommin sanottu kuin tehty ja jos kehtaisin sanoa noin niin sota siitä syttyisi ja todennäköisesti alkaisi syyllistäminen myös lasten avulla, kuinka minä pilaan serkusten serkussuhteen jne. 

Olen muutaman kerran sanonut että nyt mulla on muita vieraita ettei voi tulla, niin sitten on alkanut kauhea voivottelu pettyneen surkealla äänellä huokauksineen kuinka lapset olisi halunneet tulla leikkimään serkkujen kanssa, mutta pitää nyt sitten sanoa että ei saada tulla leikkimään. 

Ap

Miksi tähän alapeukkuja? Av-kiusaajat taas vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla