Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin ystäväni, kun hän alkoi seurustella

Vierailija
08.10.2017 |

Minä menetin ystäväni, kun hän muutti yhteen miesystävänsä kanssa. Ei olla kohta nähty kahteen vuoteen, eikä hän muutenkaan pidä yhteyttä. Kyllästyin siihen, että sen piti aina olla minä, joka soittaa hänelle. Vielä viime kesänä soittelin hänelle pari kertaa ja kysyin tulisiko hän käymään tai lähtisikö vaikka kahville. Ja kuten aina hän lupasi ilmoittaa, kun on katsonut aikataulujaan, että milloin mennään. Sen jälkeen en ole kuullut hänestä. Ihnettrlen myös miksei hän koskaan esitellyt minua miehelleen, vaikka kaikki muut ystävänsä kyllä. Olenko jotenkin alrmpiarvoinen, kun olen sinkku? Sekin vihlaisi, kun ystäväni tämän miehen löydettyään hehkutti uutta suhdettaan, eikä puhunut mistään muusta, vaikka minä olin juuri eronnut ja kaivannut kuuntelijaa. Moni muukin ystäväni seurustelee/asuu avoliitossa/on naimisissa, mutta ei käyttäydy noin. Osalla on lapsiakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole ystävä ollutkaan. Vain kaveri, joka on nyt jääny hyvänpäivän tutuksi.

Vierailija
2/2 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ovat tuollaisia itsekeskeisiä idiootteja. Totuuden ymmärtäminen kirpaisee, mutta asialle ei voi mitään. Anna olla ja vietä aikaa oikeiden ystäviesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi