Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2vuotiaan käyttäytyminen.

Huono-äit1
08.10.2017 |

Moikka! Minulla on 2,5 vuotias tyttö. Pääosin hän on kiltti, mutta kun joku asia väsyneenä tai nälkäisenä menee "väärin" niin kamala raivo, joo itsellänikin on kiukkua jos olen nälkäinen/väsynyt, tai kun haluaa toisen kädessä olevan lelun eikä saa, niin mikä huuto hetken aikaa. Jos joku kielletty kiinnostaa niin ei sana menee kuuroille korville. Minun mielestäni hän ei mikään erityisen vaikea ole.

Mutta asiaan, minulle on monet sanoneet että: Vie tuo päivähoitoon kun on noin pölhö, oppii olemaan kunnolla. Tai: Kun onhan tuo todella huono käytöksinen. Tai: Etkö saa siihen kuria, ulkopuolisen pitäisi auttaa, varsinkin kun saatte toisen.

Onko tosiaan niin että 2vuotias vilkas ja omatahtoinen uhmaikäinen pitäisi laittaa pois kotihoidosta jos ei osaa käyttäytyä aina niin kuin oletetaan. Hän puhuu,on ollut ilman vaippoja 11kk alkaen, näyttää tunteet, tuntee myötötuntoa (jos esim leikkikaveria harmittaa niin usein lohduttaa yms), mutta se itku on aika herkässä jos jokin ei mee oman mielen mukaan ja valitettavasti ei voida kaikkea tehdä 2v neidin mielen mukaan. Voiko tämän siis päiväkodilla kitkeä pois? Vai olenko vain sokea omaa lasta kohtaan?
Kommentit tulleen ihmisiltä jotka tyttöä eivät näe viikoittain, ei välttämättä edes kuukausittain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on normi uhma ikä menossa.

Vierailija
2/2 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kep ihan normaalia, eikä tuo päivähoidossa kitkeydy pois.

Sitäpaitsi on hyvä asia että lapsella riittää tahtoa ja parempi on kun sitä ei yritäkään kitkeä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla