Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä henkistä pettämistä?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen tutustunut miespuoliseen työkaveriini ja viestittelemme päivittäin. Yleensä viestit ovat ihan asiallisia eivätkä sisällä mitään flirttiä. Joskus tämä mies kuitenkin yllättää ja sanoo esimerkiksi odottaneensa viestiäni. Tilanne on jotenkin kummallinen, periaatteessa olemme kai kavereita, mutta ainakin itse olen vähän ihastunut tähän mieheen ja hän pyörii mielessäni jatkuvasti.. Miehen tunteista en ole varma, mutta välillä hän ainakin vaikuttaa siltä, että hänellekin olisi jotain tunteita minua kohtaan..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On henkistä pettämistä. Olet jo siirtynyt ajatuksesta toimintaan. Ihastumisia tulee elämän varrella ja jos niitä alkaa pitää yllä, on jo petoksen tiellä. Kysy puolisoltasi onko ok, jos viestittelet joka päivä tämän toisen kanssa ja olet häneen ihastunut ja oikein odotatte viestejä puolin ja toisin. Jos et voi kysyä, tiedät myös toimivasi väärin.

Vierailija
42/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat nyt loppuun asti. Ota tai jätä. Ei tollaiset työpaikkajutut lopu pahimmassa tapauksessa koskaan, nimimerkki 4v jumissa työkaveriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin muutkin jo totesivat, ap vaikuttaa olevan selittelyn ja itsepetoksen mestari. Lähti kai hakemaan täältä vain oikeutusta teoilleen, ja nyt kun ei sitä saanut niin harmittaa. Siinäpähän tekee elämällään mitä haluaa, mutta tilanteesta tietämätön apn mies ja apn ihastuksen nainen tulisi saattaa tietoiseksi tilanteesta että voisitvat tehdä omat ratkaisunsa.

Vierailija
44/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla magia sielläkö taas varattuja miehiä jahtaa? Ja perheitä rikkoo?

Ketun lailla ja moraalia vailla sydänmettömänä loikkii toisten mailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän