Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä henkistä pettämistä?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen tutustunut miespuoliseen työkaveriini ja viestittelemme päivittäin. Yleensä viestit ovat ihan asiallisia eivätkä sisällä mitään flirttiä. Joskus tämä mies kuitenkin yllättää ja sanoo esimerkiksi odottaneensa viestiäni. Tilanne on jotenkin kummallinen, periaatteessa olemme kai kavereita, mutta ainakin itse olen vähän ihastunut tähän mieheen ja hän pyörii mielessäni jatkuvasti.. Miehen tunteista en ole varma, mutta välillä hän ainakin vaikuttaa siltä, että hänellekin olisi jotain tunteita minua kohtaan..

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat varattuja eikä tarkoituksenani ole pettää miestäni. En todellakaan haluaisi olla ihastunutkaan.

Ap

No sitten ei varmaan kannattaisi ruokkia ihastuksen tunteita pitämällä yhteyttä mieheen.

Olen yrittänytkään lopettaa yhteydenpidon, mutta sitten tämä mies laittaa viestiä. Emme vietä hirveästi aikaa yhdessä, emmekä esim. käy yhdessä lounailla, vaikka se olisi mahdollista, koska olen ajatellut ettei ole hyvä ruokkia tilannetta. Tämä mies tulee kuitenkin lähes päivittäin kysymään jotain työjuttua, jonka kyllä voisi kysyä joltain muultakin, joten näemme kuitenkin päivittäin töissä. Olemme myös olleet yhdessä ulkona pari kertaa, mutta silloinkaan ei tapahtunut mitään.

Ap

Vierailija
22/44 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis paljon pidemmällä kuin ensin annoit ymmärtää. Juu on ihan viatonta ja miehesikin tykkäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se olekin viatonta, jos olemme myös muutaman viinilasillisen jälkeen pystyneet pitämään näppimme toisistamme erossa? Jos tilanne välillämme olisi kehittynyt johonkin, niin se olisi sen jo tehnyt. Tämä mies ei ole myöskään koskaan kehunut minua tms., muutamaa epäsuoraa viestiä lukuunottamatta. Jos toimisin niin kuin ihastunut mieleni sanoo, niin laittaisin esim. nytkin tälle miehelle hyvänyön viestin. Mutta mitään sellaista emme koskaan tee. Siksi mietinkin, että voiko kaverillinen viestittely olla pettämistä..

Ap

Vierailija
24/44 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se olekin viatonta, jos olemme myös muutaman viinilasillisen jälkeen pystyneet pitämään näppimme toisistamme erossa? Jos tilanne välillämme olisi kehittynyt johonkin, niin se olisi sen jo tehnyt. Tämä mies ei ole myöskään koskaan kehunut minua tms., muutamaa epäsuoraa viestiä lukuunottamatta. Jos toimisin niin kuin ihastunut mieleni sanoo, niin laittaisin esim. nytkin tälle miehelle hyvänyön viestin. Mutta mitään sellaista emme koskaan tee. Siksi mietinkin, että voiko kaverillinen viestittely olla pettämistä..

Ap

Selittelevä itsepetoksen mestari.

Kaikki on ok jos miehei ja työkaverin vaimo ovat kartalla tilanteesta.

Vierailija
25/44 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko jos miehesi toimisi noin, (tai tämä ihastuksesi jos olisitte yhdessä, jos hän kiinnostaa enemmän tällä hetkellä) ?

Vierailija
26/44 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko jos miehesi toimisi noin, (tai tämä ihastuksesi jos olisitte yhdessä, jos hän kiinnostaa enemmän tällä hetkellä) ?

Jos hän lähettäisi saman sisältöisiä viestejä, niin ei haittaisi. Jos hänen ajatuksensa olisi toisessa niin kuin minulla nyt 24/7 niin sille en mitään voisi..

Ap

Vierailija
27/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Mihin se johti?

Vierailija
28/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän lähettäisi saman sisältöisiä viestejä, niin ei haittaisi. Jos hänen ajatuksensa olisi toisessa niin kuin minulla nyt 24/7 niin sille en mitään voisi..

Ap

Pöh. Et varmasti hyväksyisi jos hän lähettelisi PÄIVITTÄIN naistyökaverinsa kanssa viestejä työajan ulkopuolella.

Vierailija
29/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse ei ole siitä voisitko sille mitään vaan että haittaisiko se sinua? Älä kiertele. 

Vierailija
30/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiselle ei voi itse mitään, enkä haluaisi itsekään ajatella tätä miestä 24/7. Mutta kiitos, tänne kirjoittaminen pisti taas ajattelemaan järjellä, että ei tuosta mitään hyvää ainakaan seuraa ja yritän taas vältellä koko miestä parhaani mukaan enkä itse ota häneen yhteyttä. Tunteet on vaan niin sekavat, kun haluaisin kuitenkin olla tämän miehen kaveri, koska meillä synkkaa hyvin. Pitänee kuitenkin pistää kaveruus jäähylle siksi aikaa, että omat tunteet laantuu. Jotenkin minusta vaan tuntuu, että sitten koko kaveruus loppuu siihen ja pahimmassa tapauksessa tämä mies alkaa inhoamaan minua..

Ap

Vierailija
31/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista itsepetosta aplta. Millainen nykyinen suhteesi on? Varmaan intohimo haihtunut?

Vierailija
32/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastumiselle ei voi itse mitään, enkä haluaisi itsekään ajatella tätä miestä 24/7. Mutta kiitos, tänne kirjoittaminen pisti taas ajattelemaan järjellä, että ei tuosta mitään hyvää ainakaan seuraa ja yritän taas vältellä koko miestä parhaani mukaan enkä itse ota häneen yhteyttä. Tunteet on vaan niin sekavat, kun haluaisin kuitenkin olla tämän miehen kaveri, koska meillä synkkaa hyvin. Pitänee kuitenkin pistää kaveruus jäähylle siksi aikaa, että omat tunteet laantuu. Jotenkin minusta vaan tuntuu, että sitten koko kaveruus loppuu siihen ja pahimmassa tapauksessa tämä mies alkaa inhoamaan minua..

Ap

No totta helvetissä teillä synkkaa kun olette ihastuneita toisiinne. Haloo... Nyt sun on vaan valittava, oma mies vai tää uusi. Molempia et voi saada, etkä kaveruutta jatkettua tunteiden heräämisen jälkeen.

Vierailija
33/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samalaista selittelyä kuin addikteilla. "Enhän mä ole addikti, pystyn ihan hyvin olemaan ilmankin". Mutta kappas kummaa...

Vierailija
34/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihastumisille ei voi joo mitään, mutta sille että jatkat ja jatkat viestittelyä ja yhteydenpitoa voi. 

Vierailija
35/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää nyt tehdä jotain. Ei toi tolla menolla koskaan laannu.

Vierailija
36/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No totta helvetissä teillä synkkaa kun olette ihastuneita toisiinne. Haloo... Nyt sun on vaan valittava, oma mies vai tää uusi. Molempia et voi saada, etkä kaveruutta jatkettua tunteiden heräämisen jälkeen.

Meillä on onnellinen avioliitto enkä ole mitenkään valitsemassa tätä toista miestä enkä usko, että välillämme edes tapahtuisi mitään vaikka minä yrittäisin jotain ehdottaa. Töissä pystytään onneksi aika hyvin välttelemään toisiamme, ei auta kun valita se linja, mutta samalla olen kyllä kuitenkin surullinen siitä, että menetän hyvän kaverin.. Mutta ei auta kun pysyä tiukkana. Olen jo aiemminkin vältellyt ajoittain tätä miestä, mutta silloin tunteet ovat heränneet kahta kauheammin kun olemme jälleen nähneet..

Ap

Vierailija
37/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on onnellinen avioliitto enkä ole mitenkään valitsemassa tätä toista miestä enkä usko, että välillämme edes tapahtuisi mitään vaikka minä yrittäisin jotain ehdottaa. Töissä pystytään onneksi aika hyvin välttelemään toisiamme, ei auta kun valita se linja, mutta samalla olen kyllä kuitenkin surullinen siitä, että menetän hyvän kaverin.. Mutta ei auta kun pysyä tiukkana. Olen jo aiemminkin vältellyt ajoittain tätä miestä, mutta silloin tunteet ovat heränneet kahta kauheammin kun olemme jälleen nähneet..

Ap

Jos teillä on onnellinen liitto, niin kerro miehellesi. Ihastus laantuu aika varmasti kun se ei olekaan salaista. 

Vierailija
38/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orwellin maailmaa ei ole kirjoitti:

Ei ole olemassa henkistä pettämistä, on olemassa vain tekoja.

No nuo virittelevät viestit on tekoja.

Ovat ne tietenkin jotain tekoja, mutta eivät ne pettämistekoja ole.

Vierailija
39/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kuitenkin piti erikseen tuoda ilmi asia että voitte pitää näpit irti toisistanne viinilasillisten jälkeen? Ketä yrität huijata?

Vierailija
40/44 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ollut toisella puolella, eli mieheni on lähetellyt viestejä naispuoliselle työkaverilleen. Kyllä sattui ja pahasti. Yritä oikeasti asettua miehesi asemaan. Ei tuosta hyvää seuraa, jos jatkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan