Onko tämä henkistä pettämistä?
Olen tutustunut miespuoliseen työkaveriini ja viestittelemme päivittäin. Yleensä viestit ovat ihan asiallisia eivätkä sisällä mitään flirttiä. Joskus tämä mies kuitenkin yllättää ja sanoo esimerkiksi odottaneensa viestiäni. Tilanne on jotenkin kummallinen, periaatteessa olemme kai kavereita, mutta ainakin itse olen vähän ihastunut tähän mieheen ja hän pyörii mielessäni jatkuvasti.. Miehen tunteista en ole varma, mutta välillä hän ainakin vaikuttaa siltä, että hänellekin olisi jotain tunteita minua kohtaan..
Kommentit (44)
Olemme molemmat varattuja eikä tarkoituksenani ole pettää miestäni. En todellakaan haluaisi olla ihastunutkaan.
Ap
Kannattaa laittaa stoppi nyt heti tuolle!
Ei ole olemassa henkistä pettämistä, on olemassa vain tekoja.
Jos tänne kirjoitat,olet jo ihastunut.
Itse otan vastaavan tilanteen vaan piristyksenä omaan elämääni. Tosin mun viestittelykaveri ei vaikuta olevan ihastunut minuun takaisin, mutta kirjoittelee silti kivasti. Varmaan pitää mua kuitenkin ihan ookoo yhteistyökumppanina. Minä kyllä haaveilen hänestä enemminkin sänkykumppanina.
Mun mielestä ihan normaalia ns. kaveri-ihastumista. Kaverystumisessa on samanlainen "honeymoon" kuin romanttisessa suhteessa...
Kyllä on pettämistä! Koska muka sanot että et halua miestäsi pettää, lopetat tuon toisen kans viestittelyn ja haaveilun!
Orwellin maailmaa ei ole kirjoitti:
No nuo virittelevät viestit on tekoja.
Pystytkö näyttämään kaikki viestit sun miehelle? Jos et, petät.
Hyväksytkö, jos miehesi toimii samalla tavalla?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
En, koska se on eri asia.
P.S. Olen myös feministi.
Vierailija kirjoitti:
Orwellin maailmaa ei ole kirjoitti:
No nuo virittelevät viestit on tekoja.
Sitä juuri tarkoitin. Viestittely on teko eikä pelkkää ajattelua.
En tiedä pettämisestä, mutta ainakin tulella leikkimistä. Jos kerta olet ihastunut tähän mieheen, kannattaa päinvastoin ottaa etäisyyttä eikä tuolla tavalla viestitellä ja ns.ruokkia tunteitaan. Kaikki meistä varmaan joskus vähän ihastuu parisuhteesta huolimatta, mutta se ratkaisee miten sen suhteen toimii.
Kaikki sanovat sitten myöhemmin erotilanteessa, etteivät "voineet mitään tilanteelle". Uusi kumppani tuli puskista ja erota piti kiireen vilkkaa. Sitten selitellään kaikki klassiset, eli olet jo vuosia harkinnut eroa, jne.
Tämä on se hetki, kun voi ja kannattaa perääntyä. Harkitse tarkkaan, onko tilanne siellä kotona niin huono, että haluat oikeasti menettää kaiken? Jos kuvioissa on lapsia, heillä on sitten eroperheen lapsen arki edessä. Tässä "lumipallon vyörymisessä" on hetkensä, jonka jälkeen ei oikein ole paluuta. Aina ei kannata seurata tunteitaan, vaikka kaikkihan toki tietävät miten koukuttavaa on ihastua ja varsinkin saada itse sitä huomiota.
Parasta olisi jos kertoisit miehellesi tilanteesta ja ihastuksesta. Mietitte mistä se johtuu jne. Ehkä pariterapia tai loma yhdessä voisi auttaa? Tehkää tästä teitä yhdistävä juttu ja opetelkaa jakamaan asioita, kasvakaa parhaimmiksi ystäviksi!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Ohhoh. Eikö mukavien ihmisten kanssa saa olla enää kaverikaan? Kyllä se ihastuminen menee ohi ja jos ei mene, niin ehkä asian on sitten tarkoitus mennä niin.
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat varattuja eikä tarkoituksenani ole pettää miestäni. En todellakaan haluaisi olla ihastunutkaan.
Ap
No sitten ei varmaan kannattaisi ruokkia ihastuksen tunteita pitämällä yhteyttä mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
En, koska se on eri asia.
P.S. Olen myös feministi.
Tämä ei ollut ap. En oikeastaan tiedä. 90 % viesteistä voisin näyttää miehelleni. Aluksi flirttailin tämän miehen kanssa, mutta lopetin sen, kun huomasin ihastuneeni. Tai livenä näkemisemme menevät usein flirttailun puolelle, mutta viesteissä en enää flirttaile.
Ap
Annat ymmärtää mutta et ymmärrä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne kirjoitat,olet jo ihastunut.
Ja kun olet 100% varmuudella jo ihastunut, niin jos tuota jatkat, on vain ajan kysymys milloin olet 100% varmuudella pettänytkin!
Siis olet varattu? Onko mieskin?