Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhteenne alkoi? Kumpi teki aloitteen?

Vierailija
08.10.2017 |

Jos oli ollut jo pidempään silmäpeliä niin miten etenitte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli juttusille.

Vierailija
2/11 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin opiskelukavereita ja vaimo kysyi, lähtisinkö hänen kanssaa iltaa viettämään ja sillä tiellä ollaan. Sitten vielä joku ujo piimä valehtelee itselleen, että naisen aloitteellisuus tappaa miehen kiinnostuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin samoissa juhlissa ja juteltiin pariin otteeseen päivän ja illan aikana, ehkä joku tunti yhteensä. Joku selittämätön syy siinä oli, muukin kun naisen poikkeuksellisen upea ulkonäkö, että mulle tuli jännä tunne siitä ihmisestä ja vahva fiilis kuinka haluaisin tutustua paremmin tähän tuntemattomaan ihmiseen. Kun olin lähdössä niin ajattelin että hitto ihan sama, en voi ainakaan menettää mitään ja kävin kysymässä kiinnostaisko sitä lähtee mun kanssa lähelle avattuun uuteen kiinalaiseen syömään joku päivä (keskusteluissa oli tullu ilmi että se on molempien lempiruoka :D) ja sain myöntävän vastauksen. Seuraavalla viikolla käytiin syömässä ja sen jälkeen on oltu oikeestaan erottamattomat, se vaan oli jotain ihastusta ensisilmäyksellä ja niin nopeesti huomattiin miten täydellisesti meillä synkkaa :D Nyt tosta on 1,5 vuotta ja kesällä muutettiin yhteen asumaan.

M26

Vierailija
4/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin ja pokasin miehen ravintolassa, joka silmäili jo aiemmin suuntaani. ensin kadotin hänet mutta portaissa hän tuli vastaan ja sanoin yhden oluen rohkaisemana hänelle " no mutta siinähän sä oletkin ihmettelin minne sä äsken katosit" siitä sitten jatkettiin jutustelulla ja hengailulla koko yö ja meillä oli niin hauskaa että !

Vierailija
6/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin samassa baarissa. Meillä oli yhteisiä tuttuja, ja kun he näkivät toisensa ja lyöttäytyivät juttusille niin me tutustuimme siinä sivussa. Mies sanoi rakastuneensa ensi silmäyksellä ja kyllähän se käytöksessä kavereiden mukaan heti näkyi. Itse jarruttelin aluksi, koska mies oli ... aikamoinen machopelle suoraansanottuna.

Mutta siitä se sitten kuitenkin lähti. Tutustuimme ja mies antoi puhelinnumeronsa ja soitin hänelle joskus viikon päästä. Silloin oli vielä lankapuhelimet. Hänen äitinsä vastasi puhelimeen.

Kyllä, mies asui vanhempiensa luona, oli machopelle ja rakastui heti ensi silmäyksellä. Kaikki merkit käski juosta pakoon mutta en sitten juossut. Yhdessä pian 20v :)

Vierailija
7/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä juttu, ei jaksa selittää. Yhdessä 20v.

Vierailija
8/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu tietämättämme työpaikalla ihastuneita toisiimme jo pidemmän aikaa. Mies oli muutaman kerran lähettänyt fb-chatissa jotain ympäripyöreää viestiä, mutta en vielä siitä tajunnut hänen olevan ihastunut. Yhtenä työpäivänä koin tilaisuuteni koittaneen. Tekeydyin avuttomaksi naiseksi jotta sain miehen opettamaan minulle kahden kesken hyvin yksinkertaisen asian. Miehellä meni sen takia vähän ylitöiksi joten hänen lähtiessään huikkasin että tarjoan joskus oluen kiitokseksi. Illalla mieheltä tuli fb-viesti, että oliko oluttarjous vitsi vai oikeasti voimassa. Sovittiin että mennään seuraavana viikonloppuna johonkin istuskelemaan. Siitä se sitten lähti, nyt 3 v yhteistä matkaa takana. Työkaverit sanoivat sen olleen ilmiselvää että päädymme joskus yhteen. :D

Aloitteen tehneestä osapuolesta kiistelemme välillä edelleen. Mies kyllä tunnusti lähettäneensä viestejä jotta saisi joskus pyydettyä minua ulos, mutta käytännössähän minä tein aloitteen kun ehdin ensin.

Olin jäänyt kiinni jo siinä kohtaa kun pyysin apua niin uskomattoman yksinkertaisen asian kanssa. :D Mies sanoi että hälytyskellot alkoivat soida kun muuten ihan toimintakykyinen ihminen on yhtäkkiä kahdenkesken täysin kädetön. :D

Vierailija
9/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin miehelle twitterissä viestiä ja kysyin josko hän haluaisi pelata jotakin joskus yhdessä. Parin päivän jälkeen kysyin, jos haluaa mennä treffeille.

Sanoisin, että suhteen aloituksessa minä olin se aloitteellinen osapuoli, suhteen jatkumisen kannalta mies ollut se aloitteellisempi.

Vierailija
10/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut aavistustakaan että nuorempi esimieheni oli ollut 1,5v ihastunut minuun. Olimme hyviä "kavvereita" ja kerroimme paljon asioita toisillemme, kummallakin vähän raskas elämäntilanne. Tietty siinä sitten naureskelin kaikki miesystävät ja treffitkin samalla ajattelematta sen enempää!

Kun sitten olin lopettanut yhden tällaisen mitättömän tapailusuhteen ja jotenkin huonolla tuulella niin hän toi mulle lounastunnilla mansikoita ja pienen skumppapullon "lohdutukseksi". Silloinkaan ei vielä kellot kilisseet mun päässäni mutta pari viikkoa myöhemmin hän kysyi lähdetäänkö Linnanmäelle iltaa viettämään.  No, ei me koskaan päästy Lintsille...;D

2 viikkoa hiljaisuutta jolloin olin tosi pihalla ja lopulta hän soitti mulle ja kysyi lähdenkö hänen kesäpaikkaansa tapaamaan vanhempia, ajoi sen takia 120km mua hakemaan. Tuosta viikonlopusta on yli 21v ja edelleenkin ollaan kuin paita ja peppu.

Vierailija
11/11 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?