Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa rakkaat kanssasisaret!?!

07.04.2006 |

Vauva on ollut toiveissa jo pitkään ja nyt aivan uusia oireita:merkittävin on paksu, hajuton (ei kutia) valkovuoto, joka itseasiassa ei edes vuoda housuihin asti, vaan pysyy sisällä?? Rinnat on kipeät, mitä ei tapahdu koskaan menkkoja ennen. Onko kenelläkään ollut samanlaista kokemusta tuosta valkovuodosta? Kyllähän te tiedätte, mitä minä toivon sen tarkoittavan Tuhannesti kiitos jokaiselle, joka jaksaa auttaa!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuullostaa! Mulla toi rintojen kipeytyminen on joka kierron riesa, ja oon odottanutkin sitä että millon ne EI kipeytyis..:D

Nyt oon ootellu menkkoja tuloksetta maanantaista lähtien, kohta pari

viikkoa on vihlonut menkkamaisesti mahaa, aina tuntuu että " NO NYT NE ALKO" , mut ei ees tuhrua.

Rinnat on ihan sikakipeet & painavat, mut niin ne on jokakierrossa kuten sanoin..

En jaksa enää uskoa että tuun raskaaksi, ollaan yritetty nyt kesäkuusta 2004 lähtien :/

*Huoh*

Silti ihan MINIMAALINEN toivo mussa elää. Tsemppiä ..:)

Vierailija
2/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä lisätä, pistin äsken ihan vitsillä oraakkeliin kysymyksen " olenko raskaana?" :)

vastaus oli : " OLET! Mutta sitä en tiedä, oletko itse valmis hyväksymään sen."

he-he. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tukeni sulle. Meillä ei olla vielä noin kauaa yritetty, joten voin vain kuvitella, kuinka kurjalta sinusta/teistä tuntuu, kun menkat kuukausi toisensa jälkeen vaan alkaa=( Toivon kovasti, että pikkuinen teille nyt vihdoinkin annettaisiin! Peukkua ja plussaa!!!

Vierailija
4/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös paksua keltaista valkovuotoa joka piti aina pyyhkiä pois, oli sen verran jämäkkää. Ei oikeastaan koskaan ennen oo sellasta tullu. Rinnat mulla kipeytyi muutenkin merkkinä oviksesta, mutta oikein kunnolla vasta plussaamisen jälkeen. Tuo on tietysti yksilöllistä, mutta kuulostaa hyvältä jos se ei sulla normaalisti oo ovulaatiosta johtuvaa! Toivotaan että plussa tulee testiin!!

Viipero rv 9+4