Mummu ikäinen nainen. Turnoffit.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mummu voi olla jo vaikka nelikymppinen nainen, jos on nuorena aloittanut lastenteon.
Onko tämä turn off?
Ap:n ei kannata paljoa turnoffeista puhua, kun syyllistyy itse turnoffeista pahimpaan. Peruskoulu käymättä. Esikoululaisen tasolla.
Onko ap itse mummu- vai pappaikäinen?
Ap kai haluaa tietää mitkä ovat mummuikäisen naisen pahimmat turnoffit mitä miehiin tulee?
Minulla ne ovat, ajatellen pappaikäisiä miehiä: jos mies juo itsensä liian tanakkaan humalaan juhlatilanteissa, jos mies niuhottaa tai murjottaa pikkuasioista, piereskelee tahallaan, ei huolehdi hampaistaan ja hygieniastaan, pitää sellaista kamalaa risupartaa, tupakoi, haisee pahalle, hokee vittu-sanaa, pitää Volbeatista ja muusta huonosta musiikista, harrastaa itsesäälissä rypemistä, on mustasukkainen, valehtelee tai on muuten epäluotettava, on materialisti, on himouskovainen.
Pitäisikö koko maailman sitten kiihottaa ap:tä ja omistautua siihen 'tehtävään' ?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mummu voi olla jo vaikka nelikymppinen nainen, jos on nuorena aloittanut lastenteon.
Miten niin nykyään? Ensisynnyttäjien keski-ikä nousee koko ajan.
Hoonoo soomi kuten ap:lla on turnoff.
Vierailija kirjoitti:
On voinut ennenkin.