Homofoobikot? Mitä tekisitte jos lapsenne olisi homo?
Kommentit (14)
Itse olin ennen aikamoisen homokielteinen. Parin vuoden sisällä selvisi, että siskoni onkin lesbo ja hyvä ystäväni (mies) homo.
Täytyy sanoa että asenteissani on tapahtunut täyskäännös.
Sehän on kasvatuksesta kiinni, jos saa kunnon kristillisen ja heteromyönteisen kasvatuksen, jossa sukupuoliroolit ovat perheessä kohdallaan, ei voi homoksi muuttua!
että se ei johdu TODELLAKAAN kasvatuksesta! se johtuu ihmisen sisäisestä rakentumisesta ja joka siis on sairaus..olipa tilanne mikä tahansa.
Isä on hirveä macho, rasisti ja armoton homokammoinen. Ja poika erittäin tyttömäinen. Aika pieni vielä, joten ei mitään takeita lapsen seksuaalisesta suuntautumisesta, mutta on isältä jo alkaneet pahimmat homo-jutut karista ;)
Hän sitten vaan on homo. Se täytyy vanhempana vaan hyväksyä. Se sama pikkuinen pallero aikuisena ja oman tiensä valinneena.
Miten niin mitä tekisin? En mitään.
Hitto mikä kysymys. Mulla on kolme jo aikuista poikaa ja kaikki ne mienasivat olla homoja teininä. Aina kun huomasin tämän jokaisen pojan kohdalla, otin hänen puhutteluun ja korjasin asian. Kielsin siis olemasta homo ja sitten kaikki oli kunnossa.
Niin ovat onnellisia perheellisiä nyt kaikki!
Alkaisin transuksi mallia "romu", pitää pojankin sitten hyväksyä isi.
Simpsuttelisin korkkareissa ja minihameessa pojan piireissä, koulussa, kentänlaidalla, ostarilla ja kävisin moikkaamassa ihanaa homo poikaani.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mikä kysymys. Mulla on kolme jo aikuista poikaa ja kaikki ne mienasivat olla homoja teininä. Aina kun huomasin tämän jokaisen pojan kohdalla, otin hänen puhutteluun ja korjasin asian. Kielsin siis olemasta homo ja sitten kaikki oli kunnossa.
Niin ovat onnellisia perheellisiä nyt kaikki!
Ja sitten väitetään, että tuo on muka synnynnäinen ominaisuus. Homoksi tullaan homoilemalla!
Kuka niitä nyt pelkäisi, turpaan napautan tarvittaessa pervoa.
tuikituntemattomien homojen jne takia ei moiseen itsetutkiskeluun kannata ryhtyä...
Ihan sama vaikka menisivät peiton alle lehmän kanssa......
Mutta jos oma lapsi on kyseessä, niin silloin on elämänarvot ja mielipiteet tarkistettava sen todellisuuden mukaan...