En saa tukea enkä töitä
Kommentit (8)
No sitä mitä tähänkin asti. Kirjoittelet av-palstalle.
Yritän, yritän kyllä! Ei tässä luovuttamassa olla. Asunto vaan lähtee alta...
Kysy Sipilältä.
Tai Laborantti Lindströmiltä.
Ne välittää susta ja siis tosta sun tilanteesta.
Toimeentulotuki? Työttömyyskorvaus? Kyllähän sun jotain pitää saada. Sen takiahan tässä maassa maksetaan selkä vääränä veroja, että kukaan ei luiskahtaisi tukiverkon läpi tyhjyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kielteiset päätökset kaikkeen/kaikkiin hakemuksiin, mitä ikinä olen keksinyt lähettää. Useampaan kertaan olen lähettänyt kaikki. Työhakemuksia lähetän kaikkialle. Edes haastatteluun ei oteta. Ilmaisia työnäytteitä/-kokeiluja olen tehnyt ja tarjonnut. Kelpaavat kyllä, töihin ei oteta.
Soitat työkkäriin ja kelaan ja kerrot tilanteesi. Sanot, että sun on pakko saada rahallista apua, koska muuten et pysty elämään. Jos ei muuta niin mene paikanpäälle puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielteiset päätökset kaikkeen/kaikkiin hakemuksiin, mitä ikinä olen keksinyt lähettää. Useampaan kertaan olen lähettänyt kaikki. Työhakemuksia lähetän kaikkialle. Edes haastatteluun ei oteta. Ilmaisia työnäytteitä/-kokeiluja olen tehnyt ja tarjonnut. Kelpaavat kyllä, töihin ei oteta.
No täytyyhän sun jotakin tukea saada. Vai onko niin suuri omaisuus ettei toimeentulotukea tipu?
Miksi et saa työttömyyskorvausta?
yrität entistä enemmän. yritä, se kannattaa aina.