Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H#lvetin naapuri! Kuin soluasunnossa asuisi

Vierailija
08.10.2017 |

Äänieristeissä jotain vikaa. Kuulen kaiken kolinan ja paukkeen jatkuvasti kuin viereisestä huoneesta. Alkaa kyllästyttää!
Aina samanlaiset kolinat ja paukkeet kuuluu joka päivä. Aamulla kun herään, iltapäivällä kun tulen kotiin, eukko on aina kotona. Luulisi tuollaisen joskus lähtevän matkoille kun rahaakin on mutta ei, kytätään ja mekastetaan kotona. Aina nolottaa kutsua ketään kotiin kun normaalipuhekin kuuluu ja eukko varmasti kuuntelee. On sellainen kyylä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hounot äänieristeet ovat naapurin syytä? Onko hän siis rakennuttanut talon?

Vierailija
2/5 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se äänieristys siitä voivottelemalla parane. Muuta pois. Näin jouduin itsekin vastaavassa tilanteessa tekemään ja en varmaan ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole! En ole väittänyt että on hänen syytä mutta luulisi pitävän pienempää ääntä kun ongelma on tämä.Ei kukaan muukaan mekasta ja kolistele niinkuin tuo..

Sitten puhelimessa pitää puhua oikein putkien vieressä että kuuluu tänne. Olen alkanut mekastaa takaisin mutta arvaa onko auttanut :D

Vierailija
4/5 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri naapurin nuoriparia, joka paiskoo kaappien ovia koko ajan, jos he ovat kotona.

Minun tekisi mieli sanoa heille asiasta, mutta jotenkin tuntuu nololta valittaa kolinasta.

Vierailija
5/5 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo noloa valittaa semmosesta.. Itse en voi valittaa kun akka omistaa kämpän. Kuuluu täällä hissin äänetkin. Sitten odotas kun paiskaisee ovensa kiinni niin miltei sydärin siinä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme