Koetko saavasi veromaksuilleai vastinetta?
Itse koen että lasten koulu ja päiväkoti kyllä riittää vastineeksi. Ja terveydenhoito jos sitä tarvitsee
Kommentit (26)
Suomalaisen koululaitoksen äidinkielen ja oikeinkirjoituksen opetukseen ei ole kanavoitu tarpeeksi rahaa - vai mitä sanoo ap?
En ole koskaan ajatellut verojani noin, eli että niille saisi jonkin vastineen. Enemmänkin näen niin että veroillani elätetään sellaiset jotka eivät itse pysty hankkimaan elantoaan, kuten kehitysvammaiset, sairaat ja hullut. Nykyisin valitettavasti myös työhaluttomat, ulkomailta tulleet kerjäläiset, pakolaissopimusten väärinkäyttäjät, jne.
Järjestyneen yhteiskunnan pyörittämiseen kuluu toki jonkin verran rahaa, mutta olen vahvasti maksumies, eli maksan veroja paljon enemmän kuin saan vastinetta. Erityisesti siksi kun olen ikäluokkaa joka ei ole juurikaan päässyt nauttimaan yhteiskunnan tuista, vaan lapsilisää lukuunottamatta kaikki on maksettu itse.
Kyllä tää kokonaisuus on ihan hyvällä tolalla. Jos jotain karsisin, niin yritystukia vois vähän tarkistaa ja pudottaa. Ei ole valtion tehtävä antaa tekohengitystä yksityisille yrityksille, vaikka siellä nyt kavereita sattuisikin olemaan omistus- tai johtoportaassa.
En ole tyytyväinen. Maksetaan monta tonnia eikä saada kunnollista palvelua. Ärsyttää kyllä helkkaristi!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut verojani noin, eli että niille saisi jonkin vastineen. Enemmänkin näen niin että veroillani elätetään sellaiset jotka eivät itse pysty hankkimaan elantoaan, kuten kehitysvammaiset, sairaat ja hullut. .
Tarja Halonenkaan ei maksanut miljoonatuloistaan veroja , mutta silti oli vaatimasssa muiden rahoja maailman parantamiseen .
Koululääketiede ja monikulttuuri pois