Tekis mieli lopettaa koulu kun ei yhtään kiinnosta opiskella!
Ei huvita opiskelu pätkän vertaa. Olen nyt opiskellut vuoden AMK:ssa. Suunnittelen koulun lopettamista.
Kommentit (10)
En minäkään jaksanut opiskella amkissa kuukautta kauempaa. Onneksi pääsin seuraavassa haussa yliopistoon. Motivaatio ihan eri luokkaa
Koulut pitää käydä. Se ei ole mikään syy että ei huvita.
Siitä vain. Ei nykyaikana tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jaksanut opiskella amkissa kuukautta kauempaa. Onneksi pääsin seuraavassa haussa yliopistoon. Motivaatio ihan eri luokkaa
Joo ei kiitos.
Ap
Kolmannes amiskorkeelaisista lopettaa. Voit olla yksi heistä.
Olen ajatellut, että joku lyhyt koulutus sopisi minulle. Mitä lyhyitä koulutuksia on muita kuin lentoemäntä ja hätäkeskuspäivystäjä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, että joku lyhyt koulutus sopisi minulle. Mitä lyhyitä koulutuksia on muita kuin lentoemäntä ja hätäkeskuspäivystäjä?
Ap
Käy naisten vapaaehtoinen asepalvelus ja värväydy aliupseeriksi. Töihin pääsee heti ja palkallisia täydentäviä kursseja järjestetään uran aikana.
Opiskelu on vapaaehtoista. Sen kun lopetat.
Miksi siihen täältä lupaa kyselet?
Tiedät itsekin, että ilman pätevää syytä luovuttajat ovat luusereita eli käy koulu loppuun kiltisti.
Huono omatunto siksi, että olen kuitenkin suoriutunut hyvin/saanut hyviä arvosanoja ja lisäksi ala olisi hyvin työllistävä.
Ap