Mies pyöritti ainakin seitsemää naista samalla, kun seurusteli kanssani
Eilen paljastui, että mieheni oli pyörittänyt ainakin seitsemää naista samaan aikaan, kun seurustelumme parin ensimmäisen kuukauden aikana. Muiden kanssa kiihkeää viestittelyä, avointa flirttiä, kuvien lähettämistä jne. Yhden kanssa kävi treffeilläkin. Samaan aikaan vannoi rakastavansa minua ja seurusteltiin ihan tosissaan. Nyt on jo yhteenmuutto edessä ja tämä asia tuli esiin. Oli ihan shokki minulle, en koskaan olisi uskonut mitään tällaista. Mitä tehdä? Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma, että se oli vaan viestittelyä, flirttiä ja yhden kanssa treffeillä? Yksi tuttu pyöritti naisia tiukaan tahtiin: seurusteli useamman kanssa samaan aikaan ja yökyläilijöitäkin saattoi olla usea viikon aikana.
On mahdollista, että mies rauhoittuu yhteenmuuton jälkeen. Mutta jos olet epävarma hänen suhteensa, niin se alkaa kalvaa suhdetta. Puhukaa asiat selväksi. Selvitä tilanne itsellesi sen mukaan mikä tilanne oikeasti on, ei sen mukaan mitä haluaisit sen olevan tai kuvittelet sen olevan.
Olen nähnyt liian monen naisen tarttuvan tähän epärealiseen mahdollisuuteen ja rakentavan yhteiselämää sille pohjalle. Pää hajoaa sitten, kun paljastuu vielä pahempaa, ja asutaan jo yhdessä.
Älkää ikinä, ikinä keksikö miehen pettämiselle tekosyitä ("koska asuimme kaukana toisistamme" tms.), älkääkä ikinä, ikinä kuvitelko, että valehtelevasta pettäjästä tulee uskollinen mies vain yhteen muuttamisella.
Hah, "rauhoittuu". Nämä miehet rauhoittuvat muutamaksi kuukaudeksi, ja vain siksi, että muutossa ja huonekalujen laittamisessa menee oma aikansa. Sen jälkeen aletaan taas katsella jotain kivaa piristystä arkeen.
Pitäkää periaatteet selvillä itsellenne, älkää haksahtako typerään toiveajatteluun, älkääkä koskaan puolustelko itsellenne pettävän miehen vääriä tekoja. Pettäminen ei ole puolusteltavissa, ja on vain yksi tapa reagoida siihen: lopettaa kaikki yhteydenpito kerrasta.
On mahdollista, vaikka uskon sen olevan epätodennäköistä. Pitää olla vahva, jotta pystyy yrittämään vakaata suhdetta tuollaisessa tilanteessa. Tuttavani, se monen naisen pyörittäjä, on nykyisin parisuhteessa, ollut jo pari kolme vuotta. Uskon, että hän on uskollinen. Uusi vaimo pitää häntä tiukasti silmällä. Jotainhan siinä miehessä täytyy olla, että nainen jaksaa lähteä niinkin epäluotettavan tapauksen kanssa parisuhteeseen. Toisaalta luulen, ettei uusi vaimo tiedä kuin pienen osan miehensä aiemmista seikkailuista. Arvelen, että ap:n tilanne on samanlainen.
Joku mies sanoi aikoinaan minulle(olen nainen)että mihinkäs se koira karvoistaan pääsee.Oli itse sellainen krooninen pettäjä.En oikein jaksa uskoa,että nuo miehet lopullisesti luopuisivat tuosta tavastaan.Hyvähän se vaimon on yrittää uskoa miestään kun ei se oikein muuta voi ja ehkä ei edes halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
No sullahan on mies, joka on vertaisarvioitu hyväksi saaliiksi. Nyt vaan pidät sen itselläs kaikin mahdollisin keinoin.
Onko Jere Hot?
Näissä miehissä moniin naisiin vetoaa juuri se harhakuva, että "juuri minä kesytin hänet", tai "hän lakkasi metsästämästä minut tavattuaan". Juu, näin voi ollakin ehkä lyhyn aikaa, kunnes ihan mikä tahansa arjen asia kuten kinastelu, tylsyys, oman markkina-arvon tsekkaaminen tai elämän arkipäiväistyminen, saa miehen taas ajautumaan aikaisemmille raiteilleen.
Joskus näkee tällaisia pareja, joissa mies on tuollainen vilkkusilmä-häntäheikki. Tyttöystävällä/vaimolla on eteenpäin tuijottava tiukka ilme naamallaan, koska ei halua rekisteröidä miehensä flirttailua.... Ei vaikuta onnelliselta elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en todella tiedä, mitä tehdä. Kovasti hän on pahoillaan ja aidosti. Silti vaan niin sekavat ajatukset itsellä ja jotenkin sellainen olo, että täytyy suojella itseään, ettei satu enempää.
Ap
Pahoillaan ja aidosti?? Haloo nyt!
Jos asia olisi miestä jotenkin häirinnyt ei hän olisi moisiin puuhiin edes ryhtynyt. Luultavasti on pahoillaan ettei panoja ollut enempään. Sama meno kuitenkin tulee jatkumaan Ap:sta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa kirjoitti:
Ääh. Senkun nyt sovitte avoimen suhteenne säännöistä tasapuolisesti ja jatkatte elämäänne. Muutatte yhteen jos niin haluatte ja muistatte, että ihminen ei ole yksiavioinen.
Tervetuloa tälle vuosituhannelle! ;)Whaaat!Varmaan sua ei sitten haittaa jos sun puoliso panee puolta kylää.
No ei haittaa, sitähän tässä juuri yritän sanoa, hassu! Miks ihmeessä haittaisi? Ketään ei voi omistaa. Näin me olemme sen sopineet ja hyvin toimii. Puolin ja toisin. Ja juu, molemmat huolehtii terveydestään, tietysti. En vaan ymmärrä miks on lokeroitava ihminen olemaan juuri jonkun tietyn toisen ihmisen omaisuutta.
Pettämistä on aina ollut ja tulee aina olemaan, sitä on turha moralisoida, se on luonnollinen tila ihmiselle. Jossain vaiheessa vaan tarvitsee vaihtelua ja uusia kuvioita. Ethän sä syö makaronilaatikkoakaan joka ikinen päivä elämäsi loppuun vaikka kuinka tykkäisit siitä? Makaronilaatikkoa keittiössä, makaronilaatikkoa olohuoneessa, makaronilaatikkoa ketsupilla, makaronilaatikkoa ilman ketsuppia....
Tuli tämä asia tänään mieleen ja muistin tämän keskustelun. Yhdessä ollaan edelleen ja kaikki hyvin. Silti aina välillä mieltä kalvaa ja sattuu edelleen. Tosin vaan välillä.
Ap
On mahdollista, vaikka uskon sen olevan epätodennäköistä. Pitää olla vahva, jotta pystyy yrittämään vakaata suhdetta tuollaisessa tilanteessa. Tuttavani, se monen naisen pyörittäjä, on nykyisin parisuhteessa, ollut jo pari kolme vuotta. Uskon, että hän on uskollinen. Uusi vaimo pitää häntä tiukasti silmällä. Jotainhan siinä miehessä täytyy olla, että nainen jaksaa lähteä niinkin epäluotettavan tapauksen kanssa parisuhteeseen. Toisaalta luulen, ettei uusi vaimo tiedä kuin pienen osan miehensä aiemmista seikkailuista. Arvelen, että ap:n tilanne on samanlainen.