Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyöritti ainakin seitsemää naista samalla, kun seurusteli kanssani

Vierailija
08.10.2017 |

Eilen paljastui, että mieheni oli pyörittänyt ainakin seitsemää naista samaan aikaan, kun seurustelumme parin ensimmäisen kuukauden aikana. Muiden kanssa kiihkeää viestittelyä, avointa flirttiä, kuvien lähettämistä jne. Yhden kanssa kävi treffeilläkin. Samaan aikaan vannoi rakastavansa minua ja seurusteltiin ihan tosissaan. Nyt on jo yhteenmuutto edessä ja tämä asia tuli esiin. Oli ihan shokki minulle, en koskaan olisi uskonut mitään tällaista. Mitä tehdä? Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma, että se oli vaan viestittelyä, flirttiä ja yhden kanssa treffeillä? Yksi tuttu pyöritti naisia tiukaan tahtiin: seurusteli useamman kanssa samaan aikaan ja yökyläilijöitäkin saattoi olla usea viikon aikana.

On mahdollista, että mies rauhoittuu yhteenmuuton jälkeen. Mutta jos olet epävarma hänen suhteensa, niin se alkaa kalvaa suhdetta. Puhukaa asiat selväksi. Selvitä tilanne itsellesi sen mukaan mikä tilanne oikeasti on, ei sen mukaan mitä haluaisit sen olevan tai kuvittelet sen olevan.

Olen nähnyt liian monen naisen tarttuvan tähän epärealiseen mahdollisuuteen ja rakentavan yhteiselämää sille pohjalle. Pää hajoaa sitten, kun paljastuu vielä pahempaa, ja asutaan jo yhdessä.

Älkää ikinä, ikinä keksikö miehen pettämiselle tekosyitä ("koska asuimme kaukana toisistamme" tms.), älkääkä ikinä, ikinä kuvitelko, että valehtelevasta pettäjästä tulee uskollinen mies vain yhteen muuttamisella.

Hah, "rauhoittuu". Nämä miehet rauhoittuvat muutamaksi kuukaudeksi, ja vain siksi, että muutossa ja huonekalujen laittamisessa menee oma aikansa. Sen jälkeen aletaan taas katsella jotain kivaa piristystä arkeen.

Pitäkää periaatteet selvillä itsellenne, älkää haksahtako typerään toiveajatteluun, älkääkä koskaan puolustelko itsellenne pettävän miehen vääriä tekoja. Pettäminen ei ole puolusteltavissa, ja on vain yksi tapa reagoida siihen: lopettaa kaikki yhteydenpito kerrasta.

Vierailija
22/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en todella tiedä, mitä tehdä. Kovasti hän on pahoillaan ja aidosti. Silti vaan niin sekavat ajatukset itsellä ja jotenkin sellainen olo, että täytyy suojella itseään, ettei satu enempää.

Ap

Aidosti :DDD varmaan joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaa muuttaa juuri sinun kanssasi yhteen jos hänellä on noin paljon säätöjä?

Tässä on todella hyvä kysymys.

Saisiko mies yhteenmuutosta taloudellista hyötyä? Hänhän on jo muutenkin tottunut käyttämään naisia, miksi ei sitten myös taloudellisesti.

On myös mahdollista, että mies on haistanut ap:sta jonkinlaisen heikkouden. Ap on "kunnollinen" nainen, joten häneen on jotenkin sitouduttava. Hän pysyisi kenties tyytyväisenä ja luottavaisena yhteenmuutolla, ainakin vähän aikaa. Epäilykset hälvenisivät, ja pääosan seksistä mies toki saisikin tältä kotinaiseltaan.

Ap, tämä on vain spekulaatiota, mutta itseäsi suojellaksesi mieti tarkkaan, mitkä ovat miehen motiivit. Vai onko mies romantikko, joka ei itsekään tiedosta käytöstään? Se on ihan yhtä paha. Hän uskoo haluavansa sitoutua, mutta ei oikeasti kykenekään siihen. Tällaiset miehet keksivät aina naisesta jonkun syyn, miksi eivät ole tyytyväisiä suhteeseen ja miksi täytyy pettää.

Vierailija
24/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en todella tiedä, mitä tehdä. Kovasti hän on pahoillaan ja aidosti. Silti vaan niin sekavat ajatukset itsellä ja jotenkin sellainen olo, että täytyy suojella itseään, ettei satu enempää.

Ap

Aidosti? Yhtä aidosti on pahoillaan, kuin parisuhteessa sinun kanssasi. Eli ei todellakaan ole. Tykkää vain sinun antamasta huomiosta ja ehkä vähän äidillisestä huolehtimisesta, mutta ei tuollainen mies aidosti ole pahoillaan tai välitä naisista. Ja todellakin, ajattele nyt vain itseäsi, niinkuin mieskin tekee ja lähde jatkamaan elämää ilman häntä! Sinun on paljon parempi niin.

Vierailija
25/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asia tuli ilmi? Kertoiko hän itse?

Nyt sinun pitää miettiä tämä asia kunnolla.

Hän nauttii monen naisen huomiosta ja se on sellainen asia, joka ei vaan yhtäkkiä muutu. Mitkään vakuuttelut eivät muuta häntä ihmisenä. Teillä voi mennä hyvin vähän aikaa, mutta sitten hän kyllästyy ja alkaa katsella muita. Ensin salaa, ja sitten jo sinunkin seurassasi. Mieti, mitä olet valmis kestämään.

Halaus. Minulla on yksi tällainen miespuolinen kaveri, joten tunnen tuon ihmistyypin.

Mä olen tällainen nainen. Seurustelun alkuaikoina en ollut henkisesti valmis sitputumaan vaan petin miestäni. Hän antoi silloin anteeksi ja menikin useampi vuosi hyvin enkä edes huomannut muita miehiä. Sitten tuli vaikeuksia, mm mieheni alkoi arvostella ulkonäköäni ja muuttui epäkunnioittavaksi. Kiinnostuin muista miehistä taas. En ole pettänyt, mitta itsehillintä on ollut vaikeaa, sillä olen ihastunut jo pariin mieheen ihan oikeasti. En halua riskeerata omaa suhdettani ja toivottavasti itsehillintäni pitää jatkossakin. En tiedä onko muilla yhtä vaikeaa. Mulla on kai huononitsetunto ja etsin vahvistusta kelpasmiselleni miehiltä, kun en itse pysty antamaan hyväksyntää itselleni. Eli sellainen taipumus tarvita huomiota muilta on persoonassa ja nousee takuulla esiin jossain vaiheessa suhdetta, koska eihän mikään avioliitto ole aina vain ruusuilla tanssimista.

Vierailija
26/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne on perustunut valehtelulle ja harhaanjohtamiselle ja mietit, jatkatko yhdessä kiertokullin kanssa. Et taida arvostaa itseäsi kovinkaan korkealle. Katumus on luultavasti valetta myös.

Vierailija
27/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Mika? Tero?

Vierailija
28/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin samanlaisen, olen tyytyväinen päätökseeni. Olen nähnyt hänen jatkavan samaa toisen tytön selän takana.

Vierailija
29/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten asia tuli ilmi? Kertoiko hän itse?

Nyt sinun pitää miettiä tämä asia kunnolla.

Hän nauttii monen naisen huomiosta ja se on sellainen asia, joka ei vaan yhtäkkiä muutu. Mitkään vakuuttelut eivät muuta häntä ihmisenä. Teillä voi mennä hyvin vähän aikaa, mutta sitten hän kyllästyy ja alkaa katsella muita. Ensin salaa, ja sitten jo sinunkin seurassasi. Mieti, mitä olet valmis kestämään.

Halaus. Minulla on yksi tällainen miespuolinen kaveri, joten tunnen tuon ihmistyypin.

Mä olen tällainen nainen. Seurustelun alkuaikoina en ollut henkisesti valmis sitputumaan vaan petin miestäni. Hän antoi silloin anteeksi ja menikin useampi vuosi hyvin enkä edes huomannut muita miehiä. Sitten tuli vaikeuksia, mm mieheni alkoi arvostella ulkonäköäni ja muuttui epäkunnioittavaksi. Kiinnostuin muista miehistä taas. En ole pettänyt, mitta itsehillintä on ollut vaikeaa, sillä olen ihastunut jo pariin mieheen ihan oikeasti. En halua riskeerata omaa suhdettani ja toivottavasti itsehillintäni pitää jatkossakin. En tiedä onko muilla yhtä vaikeaa. Mulla on kai huononitsetunto ja etsin vahvistusta kelpasmiselleni miehiltä, kun en itse pysty antamaan hyväksyntää itselleni. Eli sellainen taipumus tarvita huomiota muilta on persoonassa ja nousee takuulla esiin jossain vaiheessa suhdetta, koska eihän mikään avioliitto ole aina vain ruusuilla tanssimista.

Tarkennan, että en koskaan valehdellut miehelleni vaan kerroin koko ajan reaaliajassa, mitä yein. Eli siksi kai mies koki, että voi vielä luottaa. Myös näistä ihastumisista olen ollut rehellinen ja miehellä on koko tämän ajan ollut vapaa pääsy kännykkääni jne. Eli pahinta ap:n suhteen tulevaisuudelle on se, että mies on valehdellut ja näköjään vielä pitkäkestoisesti. Silloin ei voi luottaa lainkaan.

Vierailija
30/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pakkia. Jos mies oikeasti välittää sinusta, ymmärtää kyllä. Muutatte sitten joskus yhteen jos siltä tuntuu. Ei tarvitse hätiköidä.

Jos mies yrittää vauhdittaa yhteenmuuttamista vastusteluista huolimatta, voit olla varma että etsii vain elättäjää ja jotakuta hoitamaan pesää.

Vierailija
31/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!törmäsin myös tämmöiseen "kaupunkipyörään"useita naisia ja kova flirttailee.. ,mies asuu Hesassa ja hanakka sitoutumaan.Pyöritti kanssa useita samaan aikaan.Hakee vaan n.s puolisoa jolla on varaa olla hänen kanssa yhdessä(menestyvä).Suhteet eivät kestä kauaa,kun naiset hoksaavat häipyä(ainakin osa naisista)

Vierailija
32/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh tuota..kyllä aika moni pyörittää useampaa kumppania ennen sen lopullisen valintaa ja meininki jatkuu vielä jonkin aikaa, pelataan varman päälle. Mistä sen muuten tietää kuka on se paras!? Jos mies on luopunut haaremistaan ja on varma siitä että olet hänen valintansa unohda koko juttu ja jatkakaa yhteisiä suunnitelmianne. Voisit huviksesi kysyä mitä hän ajattelisi jos sinulla olisi ollut paljon säätöä ennenkuin aloitte seurustella vakavasti. Mieheltä tökeröä jäädä kiinni, oletko varma että kestät moista kömpelyyttä?

Vierailija
33/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kade tolle aloittajan miehelle kun ite en oo koskaan saanu ku maksamalla.

Ja noi tyypit pystyy tohon aina iästä huolimatta.

Eräs tuttuni on tuollainen ja hitto sitä meininkiä kun sen muija on aina ihan ulalla ja uskoo aina ne selitykset jos meinaa jäädä kiinni:D

Vierailija
34/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Senkun nyt sovitte avoimen suhteenne säännöistä tasapuolisesti ja jatkatte elämäänne. Muutatte yhteen jos niin haluatte ja muistatte, että ihminen ei ole yksiavioinen.

Tervetuloa tälle vuosituhannelle! ;)

Vierailija
35/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa kirjoitti:

Ääh. Senkun nyt sovitte avoimen suhteenne säännöistä tasapuolisesti ja jatkatte elämäänne. Muutatte yhteen jos niin haluatte ja muistatte, että ihminen ei ole yksiavioinen.

Tervetuloa tälle vuosituhannelle! ;)

Whaaat!Varmaan sua ei sitten haittaa jos sun puoliso panee puolta kylää.

Vierailija
36/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh tuota..kyllä aika moni pyörittää useampaa kumppania ennen sen lopullisen valintaa ja meininki jatkuu vielä jonkin aikaa, pelataan varman päälle. Mistä sen muuten tietää kuka on se paras!? Jos mies on luopunut haaremistaan ja on varma siitä että olet hänen valintansa unohda koko juttu ja jatkakaa yhteisiä suunnitelmianne. Voisit huviksesi kysyä mitä hän ajattelisi jos sinulla olisi ollut paljon säätöä ennenkuin aloitte seurustella vakavasti. Mieheltä tökeröä jäädä kiinni, oletko varma että kestät moista kömpelyyttä?

No, ei se kyllä ihan normaalia ole. Harvoin tuollaisesta ainakaan mitään vakavaa parisuhdetta tulee.

Vierailija
37/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se polygamia nimenomaan ole menneiltä vuosituhansilta peräisin, ei nykyiseltä.

Minä olen ihminen ja yksiavioinen. Kenenkään polyamoristin on turha väittää minusta muuta.

Vierailija
38/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa vähäjärkiseltä, ei kukaan täysjärkinen nainen mieti että jättääkö tollasen idiootin. Kannattais kuunnella sitä omaa vaistoaan. Kerran pettäjä aina pettäjä, jos se ei sitä heti tee ni voi mennä useempi vuosi ennenku tapahtuu taas. Ei se yhteen muutto pelasta suhdetta eikä perheen perustaminen.

Vierailija
39/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nähdä suhteellanne hyvää tulevaisuutta. Se kun tulee olemaan tuota samaa jatkossakin lähes sataprosenttisesti. Tuollainen on lähinnä vaan taakka ja hirveä stressitekijä, kun saa miettiä missä ja kenen kanssa taas tällä kertaa? Noilla tyypeillä on vaan se, mitä kaikkea itselle suhteesta voi saada. Suhde kun ei perustu minkäänlaiseen normaalin vastavuoroisuuteen. Olisin myös huolissani tämmöisessä tapauksessa terveydestäni, kun ukko pomppii siellä sun täällä, ja tuskinpa kovinkaan vastuullisesti. En jaksa uskoa, että voisit olla oikeasti tyytyväinen. Nyt on parasta tehdä ratkaisu järjellä, niin voit ehkä jopa myöhemmin "nauraa" koko jutulle ja tuolle kiertopalkinnolle.

Vierailija
40/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun luen näitä juttuja,että menin itse sellaisen ansaan.Kun ihminen uskoo hyvää toisesta ihmisistä ja ettei valehtele niin on se niin suuri pettymys huomata,että toinen vain valheilla käytti hyväksi.Onneksi myös hyviä ihmisiä on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän